شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مهدی خدایی (آیدین)
آخرین اشعار ناب مهدی خدایی (آیدین)
|
.
سبز بود چشمانت یا سیاه
نمی دانم،
از پشت دیوار هم
حضورت را حس می کردم...
.
_______________
.
جرات نمی کنم
بگویم
دوستت دارم !
تو بالاتر از دوست داشتن منی...
.
_______________
.
برف می بارید،
اما لرزش صدایم
از سرما نبود...
.
______________
.
وجود تو ،
وجود را
برایم معنا کرد...
.
______________
.
ژیان سبز
برد،
آرزوهای کودکانه ام را...
.
______________
.
لالایی می کند ماه
هر شب ،
با دیدن چشمانم...
.
______________
.
تمام شد
خنده هایم
با رفتن تو...
.
_____________
.
رفتی
بی آنکه بدانی
دعای هر شبم تو بودی...
.
_____________
پی نوشت:
به یاد عشق خاموشم...
.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.