جمعه ۲ آذر
هواي مدرسه شعری از حسن عباسي
از دفتر كلاغ قصه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۴۰ شماره ثبت ۱۷۰۶۰
بازدید : ۸۰۵ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب حسن عباسي
|
گفتي بخوان دلبند من نان داد بابا
با هق هقي فرمود بابا نان ندارد
با اين كه ابري شد هواي شهر اما
اينجا هواي مدرسه باران ندارد
ديگر زدستان پدر ناني نخواهيد
دستان بابا قوت و امكان ندارد
مشقش تمام روز و شب اندوه و درد است
آيا مگر اين مشقها پايان ندارد
در جوي و رود آبي زلال و صاف اما
جز اشك در چشمان من جريان ندارد
من در ميان چشم او اندوه ديدم
در شهر دل جايي دگر مهمان ندارد
سر در گريبان غم و اندوه و غصه ست
كاري به شاديهاي اين و آن ندارد
وقتي كه جاي درد دل مهر سكوت است
ديگر نوشتن بهر من امكان ندارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.