شنبه ۳ آذر
خط ممتدهاي بي پايان شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۰۲ شماره ثبت ۱۶۹۵۵
بازدید : ۶۷۷ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
ردميشوم از خط ممتدهاي بي پايان
مثل غروب كهنه ي همسايه در بارن
بايد خروشان بگذرانم رودهايم را
مثل خرو شان بودن نوشابه درطوفان
وقتي سفر در پيش باشدغصه نيست اما
كشور نمي بايد بماند خالي از انسان
من مات اينم پس چرا در خويش مي لوليم
چون وول خوردنهاي گرم ماسه در سيمان
وقتي شكوفه مثل طوفان در سفر باشد
پاييزييم منهم شبيه آذر وآبان
ياران من شايد كه بي بارن ببافندم
برروي دار روشن قاليچه ي كاشان
من ميروم اين سنگ در دستم بماند تا
برروي شاخه شاد باشد مرغ خوش الحان
يكروز اين شعرم به پايان مي برد من را
مانند كاشي در كنار سايه ي دكان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.