جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بیژن آریایی(آریا)
آخرین اشعار ناب بیژن آریایی(آریا)
|
چه خوب است انسان،چشم پُر حیایی داشته باشد
گفتی که من یار توام،دلدار و غمخوار توام
این است کلامم تا ابد،شمع شب تار توام
هر روز و هر صبح و پسین،ای دلربا و نازنین
تا روز محشر کار من،این است و باشد اینچین
گفتی اگر روزی رسد،گویی خداحافظ به من
در هجر تو ای دلبرم،سازم جدا روحم زتن
باید که مال من شوی،این را بگویم بهر تو
گر با رقیبان بینمت،ای مه لقا،ای ماه نو
بینی مرا زنده نی ام،در گوشه ای پژمرده ام
یا از فراق عشق تو ،در جان خود افسرده ام
در این خراب آباد من،مانند لیلای توام
باید که مجنونم شوی،در عشق تو وامانده ام
افسوس نمودی تو خراب،دنیای زیبای مرا
پرسم زتو لیلای من،بر گو به من ،آخر چرا؟
کردی جهانم را سیه،با آن همه شور و ادا
این رسم دنیا باشد و، سازی دل من را فدا؟
رفتی، برو دست خدا،پشت و پناهت بی وفا
رو یاد گیر درس وفا،پس دور ساز از خودجفا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.