شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر تاراز (امین افضل پور)
آخرین اشعار ناب تاراز (امین افضل پور)
|
قزل آلا
هنوز زنده است
زیر ساطور ماهی فروش
...................................................
بوسه ی باران
جای رژ
روی گونه ی تیر آهن
.................................................
خاکستر درخت
تنها ریشه ها
سالم بر جای مانده اند
.................................................
قبل از هر محصولی
در مزرعه
علف های هرز
..................................................
از تپاله ی گاوی
علف هرزی قدبرافراشته
باید به خلنگ زار امید داشت
.................................................
غروب پاییزی
شکوفه ها به آرامی
مُشت می شوند بر ظلمت شب
.................................................
غروب پاییزی
زنبوری سرگردان
دور از کندوی خویش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.