شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مهدی خدایی (آیدین)
آخرین اشعار ناب مهدی خدایی (آیدین)
|
1-
عشق را دیدم عریان،
با لباس ،
بوی خاک می داد.
....
.
2-
سوار بر عقربه های ساعت
مورچه ای
حس نمی کند گذر ثانیه ها
چه عاشقانه دور ساعت می گرد...
دور آخر ،
دور رفتن.
.
....
.
3-
یک فنجان چای داغ
کاسه ای آبگوشت سرد
و چشمانی خیره بر در ...
.
....
.
4-
نمکدانی خالی از حرمت نمک
سفره ای خسته از گریه نان
و پدری چشم انتظار ...
....
.
5-
گلدانی روی طاقچه
با گلهای خشک
و مادری در رختخواب...
....
.
6-
کاغذی خط خطی
دلی ریش ریش
و میزی با دو بستنی آب شده...
....
.
7-
صفحه کلیدی زیر دستانم
می نویسد چشمانم
شاید آخرین حرف...
.......
.
.
پی نوشت
درخت انتظار ریشه در عشق...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.