يکشنبه ۴ آذر
اوچه بد کرده شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۰۱ شماره ثبت ۱۵۲۱۳
بازدید : ۸۴۰ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
دوستی گفت فلانی شده ارزان شکرش
مشتری ریخته چون مورو ملخ دوروبرش
گفتمش نه--- نه اجناس دگر را به شما
وبه من میدهد اندازه ی خون پدرش
خلق آگاه شود چونکه کلکهایش را
آنقدر مشتری ی خوب نریزد به سرش
رمضانست واو دیر رود منزل نیز
شده افطاری ی او قاطی ی شام سحرش
بسکه اوجوش زده قیمت اجناسش را
سرطانش رسیده است به اوج خطرش
خلق گویند او تنگ نفس هم دارد
او چه بد کرده به این زندگی ی مختصرش
همگی حج و مدینه بروند اما او
شده رنج ومرض ودرد رفیق سفرش
سر او گیج رود سکته ی ناقص بزند
ملک الموت زرفتن چو نماید خبرش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.