جمعه ۲ آذر
صبح شعری از سحر فرهادی ( صنم )
از دفتر صنم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۳۱ شماره ثبت ۱۵۲۰۸
بازدید : ۹۴۲ | نظرات : ۶۹
|
دفاتر شعر سحر فرهادی ( صنم )
آخرین اشعار ناب سحر فرهادی ( صنم )
|
چون صبح شود دفتر زندگیم نو باشد
عطر خوشبوی حبیبم به جهان پر باشد
قلم من کلماتش همه از جان باشد
جان من با عشق عزیزش خوش باشد
یاد او چون نفسی به تنم خون باشد
کاش تا آخر شب دفترزندگیم صبح باشد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی
عالی
عالی
:30