يکشنبه ۴ آذر
سیب خراسانی شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ۲۰:۳۱ شماره ثبت ۱۵۱۷۰
بازدید : ۵۷۰ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
غم می خورد هروز دلها را به آسانی
چون رفتن شن در بیابانهای طوفانی
این زندگی مثل زبان شعرها لال است
ناچار هرشب می کنم تدریس لب خوانی
مثل غزلهایم که رنگ میوه ی سرخند
انگور و خرما می شود افطار مهمانی
اما ببین امروز هم عاشقترم کردند
این دختران سبزه ی خوب سراوانی
گزهای خوب اصفهان هم نرم وشیرین است
قطاب یزدی همچنین انگور قوچانی
آویشن و بومادران پیشت اگر باشند
دوروبرت خوش میشودبا بوی ریحانی
مامور بودم هرکجا ما موریت رفتم
هرگز ندیدم بهتر از سیب خراسانی
اما ببین امروز هم عاشقترم کردند
گلهای سرخ آبدار خوب کاشانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.