جمعه ۲ آذر
کاغذ ساندویچ شعری از افشین معشوری
از دفتر سقوط نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ۰۰:۱۴ شماره ثبت ۱۵۰۲۹
بازدید : ۱۱۱۲ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب افشین معشوری
|
«کاغذ ساندویچ»
چه فایده؟!
دوباره چند روز دیگر،
بعد از امتحانات خرداد
من می شوم کاغذ ساندویچ
و تو با تیپا
مرا که درد می کشم،
در جوی آب می اندازی...
19 خرداد 1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.