جمعه ۱۱ آبان
رفیق(بداهه) شعری از فرزاد بهارا
از دفتر سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۰۱ شماره ثبت ۱۴۸۵۴
بازدید : ۹۰۶ | نظرات : ۸۳
|
آخرین اشعار ناب فرزاد بهارا
|
آرره رفیقِ بی کَلَک رفیقِ بی دوز و کَلَک
بااین دلِ شکسته و تَرک تَرک اَلا دو لَک...
خدافِظی رو شاخِشِه باید که از اینجا بریم
نسلایِ سوختَه رو وِلِش آهای رفیق بزن بریم
کُدووم دِلا رو شاد کنیم؟جنسِ دِلامون سَنگیه
باور نمی کنی رفیق! خوونهَ مونَم کُلَنگیه؟
بودَنِ مون یه قصه بود جدی نگیریمِش رفیق!
اِندِ روزایِ بی کلک!!! رفیق ِ زَخمایِ عمیق.....
.......................................................................
آقای جهانگیری با مطلب بداهه4 در وبلاگ سایت چهار موضوع
را برای بداهه انتخاب کرده اند.....
۱-تصویر خاطره انگیز دوران مدرسه دهه شصتی
۲-تصویر خدا حافظی
۳-تصویر شاد کردن دل ها
۴-تصویرموضوعی :بودنت یه قصه بود...
بداهه در چهار بیت وبرایِ هر چهار موضوع انتخابی شکل گرفت...
ارتباط عمودی و افقی و درونی و اندرونی اش با رفیقِ بی کلک:جهانگیری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.