سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر زهره براتی(شطحیات)
آخرین اشعار ناب زهره براتی(شطحیات)
|
مگه میشه که دلتنگت نباشم
تاوقتی قاب عکست پیش رومه
مگه میشه ببینم خنده هاتو
نگم یک بوسه از تو آرزومه
یه وقتایی که من دلتنگ میشم
چقد تلخه که نیستی , پیش اونی
براش اشکام شبیه یک سئواله
که تنها اون جوابو تو میدونی
فقط این اشکارو یادت بمونه
آخه دنیای بد قانونش اینه
اگه دل بشکنی یک روز یه جایی
دلت رو میشکنن تاوونش اینه
هنوزم پیش من خیلی عزیزی
اگر چه با دلم نامهربونی
هنوزم بغض توی شعرهامو
تویی که بهتر از هرکس میدونی !
مگه میشه که دلتنگت نباشم
چرا دنیا فقط ما رو میبینه ؟!
هنوزم فصل پاییز و زمستون
چشام تنها به راه تو میشینه ..
یاعلی .
پ.ن:(میون پرسه هام تو یه شب پر بغض )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.