سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

بسم الله الرحمن الرحیم به سایت خودتان شعرناب خوش آمدید مدیر موسس سایت ادبی شعرناب فکری احمدی زاده(ملحق)

پنجشنبه ۲۸ خرداد

تقویم بی تو

شعری از

آرمان طاهری

از دفتر سورنا غزل نوع شعر غزل

ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۴۶۱۵۶
  بازدید : ۲۲۸   |    نظرات : ۴۴

رنگ شــعــر
رنگ زمینه

گفتی بمان کنار تو، من ساده باورم  
رفتی و جا گذاشتی خاکسترِ سرم  
 
هر شب میان خاطره‌ها می رسم به آه 
با بغض می نشینم و با گریه همسفرم 
 
دستم هنوز خالیِ گرمای دست‌توست  
ای آخرین بهانه‌ی نفس‌های آخرم  
 
تقویمِ بی‌تو صفحه ی دلتنگیِ من است 
پژمرده ام چو شاخه‌ی بشکسته ی تَرم  
 
گفتی که بی تو در شب غم سر کنم ولی
حالا نفس نفس خبر از مرگ می برم
 
از من فقط غزل غزل اندوه مانده است 
زخمی عمیق مانده و خاکی به پیکرم
 
#آرمان_طاهری
۹
اشتراک گذاری این شعر
نقدها و نظرات
محمدرضا آزادبخت
۲ هفته پیش
رفتی وجا گذاشتی خاکستر سرم
درود معلم نواندیش ناب زیبا و متفاوت سرودی احسنت
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب آزادبخت استاد سپیدسرای زیبا نویس
سپاس از حضور همیشه سبزتان
درس پس می دهیم 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🙏🤍
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
۲ هفته پیش
خندانک خندانک
درود جناب طاهری معلم شاعر خندانک
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد بانو شاهزاده استاد عزیز و گرانمهر
سپاس از حسن توجهتان
زنده باشید به مهر 🤍🙏🌹
ارسال پاسخ
عباسعلی استکی(چشمه)
۲ هفته پیش
درود بزرگوار
پر احساس و زیباست خندانک
مریم رمضانی
۲ هفته پیش
ای آخرین بهانه‌ی نفس‌های آخرم   خندانک خندانک خندانک
زیبا و لطیف خندانک
درود بر شما!
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد بانو رمضانی عزیز و گرانمهر
سپاس از حضور ارزشمندتان
زیبا نگرید 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🙏🤍
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
۲ هفته پیش
درود تان باد دوست ادیب

قلم سبزتان مانا خندانک خندانک خندانک خندانک
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب انصاری استاد عزیز و گرانمهر
سپاس از حسن توجهتان
زنده باشید به مهر 🤍🙏🌹
ارسال پاسخ
سید مجتبی یحیی نژاد
۲ هفته پیش
سلام واحترام
هر شب میان خاطره‌ها می رسم به آه
با گریه‌های بی‌صدا، با بغض همسفرم
عالی
خندانک خندانک خندانک
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب یحیی نژاد عزیز و گرانمهر
سپاس از حضور ارزشمندتان
زیبا نگرید 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🙏🤍
ارسال پاسخ
معصومه خدابنده
۲ هفته پیش
سلام و احترام جناب طاهری شاعر گرانمهر

گفتی که بی تو در شب غم سر کنم ولی
حالا نفس نفس خبر از مرگ می برم

غزل زیبایی سرودید و خواندم درود بر شما و قلم نابتان 🌹
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد بانو خدابنده عزیز و ادیب
سپاس از حسن توجهتان
زیبا نگرید 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🤍🙏
ارسال پاسخ
علی ازموده گرجی(سیاوش)
۲ هفته پیش
درود شاعر بزرگوار
رد قلمتان جاودان🌱🌿🌷
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب سیاوش عزیز و ادیب
سپاس از حضور ارزشمندتان
زنده باشید به مهر 🙏🤍🌹
ارسال پاسخ
علی عزیزی یحیی پانا
۲ هفته پیش
درود برشما شاعر گرامی جناب طاهری
خواندم شعر ت ای دوست
چه زیباست قلمدان دلت
آرمان جان دلت به بهروزی
حظ کردم
قلمت آبی دریایی مانا خندانک خندانک خندانک
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب عزیزی عزیز و گرانمهر
سپاس از حضور ارزشمندتان
درس پس می دهیم 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🤍🙏
ارسال پاسخ
حمیدرضا متولی
۲ هفته پیش
درود بر جناب طذهری
غزل زیبایی بود
🌷🌹🌹🌹
البته کمی متفاوت تر از کارهای دیگرتان
تندرست باشید

آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب متولی عزیز و گرانمهر
سپاس از حضور همیشه سبزتان
زیبا نگرید 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🙏🤍
ارسال پاسخ
سحرفاطمی زیرک
۲ هفته پیش
درودتان
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد بانو فاطمی عزیز و ادیب
سپاس از حضور ارزشمندتان
زنده باشید به مهر 🤍🙏🌹
ارسال پاسخ
حجّت احمدزاده عطائی(حافض عطائی)
۲ هفته پیش
درود بر شما
به مهر و خوشی باشید خندانک
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب عطائی عزیز و گرانمهر
سپاس از حسن توجهتان
زنده باشید به مهر 🌹🙏🤍
ارسال پاسخ
علیرضا محمودی
۲ هفته پیش
درود بر شما ، زیبا سرودید.
جسارتا دو نکته بعرض میرسانم :
اولا مصراع با گریه های بی صدا..... بنظر مشکل وزن دارد.بررسی کنید.
ثانیا مصراع پژمرده چو شاخه بشکسته ترم ، را به صورت پژمرده ام چو ..... بنویسید.
موفق باشید. خندانک خندانک خندانک
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب محمودی استاد عزیز و گرانمهر
سپاس از حضور ارزشمندتان و دقت نظر شما
با بغض می نشینم و با گریه همسفرم...
زنده باشید به مهر 🤍🙏🌹
ارسال پاسخ
میکائیل نجفی(سراب )
۲ هفته پیش
درود بر شما..
بسیار زیبااست..
خندانک خندانک
خندانک
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب نجفی عزیز و گرانمهر
سپاس از حضور همیشه سبزتان
زیبا نگرید 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🙏🤍
ارسال پاسخ
سحر کرمی
۲ هفته پیش
درود برشما بزرگوار
زیبا و دلنشین سرودید🌹🍀👏
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد بانو کرمی عزیز و ادیب
سپاس از حضور ارزشمندتان
زیبا نگرید 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🤍🙏
ارسال پاسخ
 محسن حسینی پور
۲ هفته پیش
با درود فراوان
جناب طاهری گرامی
بسیار زیبا و دلنشین سروده اید.
پاینده و سرافراز باشید.
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب حسینی پور عزیز و ادیب
سپاس از حضور ارزشمندتان
زیبا نگرید 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🙏🤍
ارسال پاسخ
بهروز چارقدچی (مجنون)
۲ هفته پیش
جناب آرمان طاهری
درود بر شما بسیار زیبا سرودید و لازم شد آهنگ بانو مهستی را پلی کنم
« تو آخرین طبیبی که لحظه های آخر به داد من رسیدی ...
برقرار باشید
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب چارقدچی استاد عزیز و گرانمهر
سپاس از حسن توجهتان
زیبا نگرید 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🤍🙏
ارسال پاسخ
علی عزیزی یحیی پانا
۲ هفته پیش
درود برشما بسیار زیباست
خندانک خندانک خندانک
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب عزیزی عزیز و ادیب
سپاس از حضور ارزشمندتان
زیبا نگرید 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🙏🤍
ارسال پاسخ
عظیمه ایرانپور
۲ هفته پیش
درود بر شما خندانک
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد بانو ایرانپور عزیز و ادیب
سپاس از حسن توجهتان
زنده باشید به مهر 🤍🙏🌹
ارسال پاسخ
علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
۲ هفته پیش
درود بر شما جناب طاهری بزرگوار 🌺🌺🌺🌺
زیبا سرودید 🌺🌸🌺
لذت بردم خندانک خندانک خندانک
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب حاجی پوری استاد عزیز و ادیب
سپاس از حضور همیشه سبزتان
زیبا نگرید 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🙏🤍
ارسال پاسخ
نعمت طرهانی(پورمستان)
۲ هفته پیش
درود و عرض احترام جناب طاهری فرهیخته
نمی‌دانم این شعر را در کدام شبِ بی‌خوابی و با کدام بغضِ گریبان‌گیر نوشته‌ای، اما آن‌قدر واقعی است که انگار نه یک شعر، که تکه‌تکه‌های یک دلِ ترک‌خورده را روی کاغذ ریخته‌ای.

«خاکسترِ سر»، «بغض همسفر»، «شاخه‌ی بشکسته‌ی تر»... پشت هر کدام از این واژه‌ها یک دنیا درد خوابیده، از آن دردهایی که خوب می‌شناسمشان.

و بیت آخر دیگر تمامم کرد: «از من فقط غزل غزل اندوه مانده است» یعنی آن‌قدر این غم بزرگ است که خودِ تو هم شده‌ای همان غزل‌های غمگین.

محکم باش. همین شعر نشان می‌دهد از دل همین خاکستر هم می‌شود چیزی ساخت که جانِ مخاطب را می‌لرزاند.
خندانک خندانک خندانک
آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب طرهانی استاد عزیز و گرانمهر
سپاس از حضور ارزشمندتان
شما به بنده لطف دارین و به دیده مهر می خوانید
سپاسگزارم از انگیزه ای که به بنده میدین
زنده باشید به مهر 🤍🙏🌹
ارسال پاسخ
جلیل میاحی
۲ هفته پیش
درود بر جناب طاهری عزیز و گرامی خندانک
خندانک خندانک خندانک
غزلتان بوی دلتنگیِ اصیل می‌دهد،
آن‌گونه که هر بیت، تکه‌ای از یک دلِ شکسته را روایت می‌کند.
از من فقط غزل غزل اندوه مانده است
بیتی‌ست که تا مدت‌ها در ذهن و دل می‌ماند.
قلمتان همیشه لبریز از احساس و زیبایی باد. خندانک
خندانک خندانک خندانک

آرمان طاهری
آرمان طاهری
۲ هفته پیش
درودتان باد جناب میاحی استاد عزیز و گرانمهر
سپاس از حضور ارزشمندتان
شما به بنده لطف دارین و به دیده مهر می خوانید
زیبا نگرید 🌹🌹
زنده باشید به مهر 🌹🙏🤍
ارسال پاسخ
مهدی جلالی وند (دلی)
۲ هفته پیش
سلام جناب طاهری
غزل زیبایی سرودی
قلمت مستدام
خندانک خندانک
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


(متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
ارسال پیام خصوصی

نقد و آموزش

نظرات

کاربران اشتراک دار

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

مشاعره

کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
0