سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

بسم الله الرحمن الرحیم به سایت خودتان شعرناب خوش آمدید مدیر موسس سایت ادبی شعرناب فکری احمدی زاده(ملحق)

شنبه ۱۶ خرداد

نقش آخر

شعری از

محمدرضا آزادبخت

از دفتر بانو با من نوع شعر ترانه

ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۱۳ شماره ثبت ۱۴۴۱۶۵
  بازدید : ۳۹۲   |    نظرات : ۶۳

رنگ شــعــر
رنگ زمینه

درود 
حسم این بود شبیه ترانه ست گزینه ترانه را زدم 
 
تو دل حوضی دیدم رد گناه تو پیداست 
غم شور شیرین چشمت شبیه پاییز دریاست 
ایوون که می باره هرشب ،شوق تو می شینه تو خوابم 
ذکر تو نغمه ی خوابم ،من عبثم بی تو خرابم 
تونشان،ای نقش آخر من 
بی تو راهه مو کم رنگ کنم 
دل من با آتیش دام تو 
خسته می مونه اگه دلتنگ کنم
هرشب دل آتیشت میشیم با دل خسته ی تنها
درد میاد از پشت سینه نفسم می لرزه تو فردا 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مهتاب هیچ وقت بی خیال حوض 
خانه ی مادر نشد 
گه گاهی سیبی را به موهایش می بست 
ودر حوض آب تنی می کرد 
هرگز یادم نمی رود
رد گناه تو پیداست
با احترام محمدرضا آزادبخت
۷
اشتراک گذاری این شعر
نقدها و نظرات
عباسعلی استکی(چشمه)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۴۴
درود استاد عزیز
ترانه مانندی زیباست خندانک
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۳۲
درود استاد استکی ممنونم
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۱:۱۸
خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۵۷
درود استاد مدهوش ممنونم از گل آرایی درصفحه
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۵۸
درود استاد بانو زند ممنونم از گل آرایی درصفحه
زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۲۱

درود جناب آزادبخت عزیز خندانک


سروده‌تان زیباست و دل‌انگیز خندانک
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۳
درود استاد بانو حکیمی ممنونم
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۲۱:۱۰
فرمانت را بر من عطا کن
وقتی هیچ کس پشت نفس خود نفس نمی کشد
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۵۸
عرض ادب و احترام استاد ازاد بخت معزز دوست واقعی و خوبم 🍀🍃🌿🌿🪴

دستور فرمودید خدمت رسیدم ،شعر زیبای شما به قوت خود باقیست و بنده ترانه ای بر اساس موسیقیایی ساخته و کافیست آهنگسازی بر روی آن ملودی تنظیم و خواننده ای خوش صدا بخواند انرا 🌹💞🙏





تو دل حوضی دیدم رد گناه تو پیداست
غم شور شیرین چشمت شبیه پاییز دریاست
ایوون که می باره هرشب ،شوق تو می شینه تو خوابم
ذکر تو نغمه ی خوابم ،من عبثم بی تو خرابم
تونشان،ای نقش آخر من
بی تو راهه مو کم رنگ کنم
دل من با آتیش دام تو
خسته می مونه اگه دلتنگ کنم
هرشب دل آتیشت میشیم با دل خسته ی تنها
درد میاد از پشت سینه نفسم می لرزه تو فردا






تو دل حوضی دیدم ، رد گناهت پیداست

شوری و شیرینی چشمات،مثل غروب دریاست

با گریه های هرشب ،شوقت میشینه تو خوابم

فقط یه جمله میگم ،بی تو خود خرابم


تو نقش آخر من، تو بی راهه ای کمرنگ

خستگی هام باشه،نذار بمونم دلتنگ

هرشب دلم آتیشه ،میسوزه توی بیشه

پاشو که زودتر بیای،این دل مگه حالیشه




بگو چیکار کنم من،تا تو دلت قرص بشه

تاکه تو رو نبینه،هر شب همین بازیشه

سازمو کوک میکنم، سماورم میجوشه

فقط تو رو کم دارم ،توی دلم خروشه




تو نقش اخر من ،تو بیراهه ای کم رنگ

خستگی هام باشه،نذار بمونم دلتنگ

هرشب دلم اتیشه،میسوزه توی بیشه

پاشو که زودتر بیای،این دل مگه حالیشه

🌹🙏🍀✌️

محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۷
درود استاد مدهوش خیلی،هم عالی خیلی عالی
سپاس سپاس
کاش می توانستم این ویرایش وپرداخت در ترانه یاد بگیرم
متحیر شدم خیلی ممنونم زحمت کشیدی
ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۱۹
با مطالعه و تمرین قطعا میتوانید چون توانا هستید 🌹🙏🌵🪴🍁🌿
مریم رمضانی
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۰۷:۲۲
درودتان!
دلنشین سرودید
«هرگز یادم نمی‌رود
رد گناه تو پیداست» خندانک خندانک
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۰:۱۲
خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹
ارسال پاسخ
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۰۸
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۳
درود بانو رمضانی ممنونم
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۱:۱۹
خندانک
ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۲

خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹

جواد مهدی پور
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۰۹:۳۳
درود بر شما جناب استاد آزادبخت گرامی

زیبا ست

زنده باشید خندانک

خندانک خندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۰۸
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۴
درود استاد مهدی پور ممنونم
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۱:۱۹
خندانک
ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۲

خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹


ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۰:۰۹
درودتان جناب استاد ازاد بخت معزز دوست ارجمند م👌🪴🌹

گزینه ی ازاد قطعا درست ترین انتخاب بود معیارها و قوانین ترانه را دارا نمیباشد بزرگوار🌵🌾☘️🍃


ازادی زیبا و دلنشین با مفهومی گیرا و درون مایه ای دل نشین☘️🌾🌵🌹🪴🪴🍁🌿🌴🍀

قلمتان پایا ☘️🍃🍀🌴🌿🌿🍁🪴🪴🌹🌹🌵🌾
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۰:۱۲
خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹
ارسال پاسخ
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۰۸
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۲
درود استاد مدهوش ممنونم از دقت نظرتان
خیلی دوست داشتم ترانه باشه اگر نیاز به ویرایش دارد انجام دهید ممنونم از نگاه سخاوتمندتان
ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۰:۱۲
خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹
سایان   (سویدا)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۰:۵۲
درود بر شما استاد آزاد بخت گرامی

اثری دلکش با درون مایه ای زیبا سرودید خندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۰۸
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۴
درود بانو سایان ممنونم
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۱:۱۹
خندانک
ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۲

خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹

ارسال پاسخ
علی نظری سرمازه
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۲:۵۶
درود استاد
دلنشین و سنگین رنگین
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۰۸
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۵
درود استاد نظری ممنونم
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۱:۱۹
خندانک
ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۳

خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹

ارسال پاسخ
نرگس زند (آرامش)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۰۸
درود ها بر استاد عزیز خندانک
زیباست ودلنشین خندانک
موفق باشید خندانک
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۶
درود بانو استاد زند ممنونم
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۱:۲۰
خندانک
ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۳

خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹

ارسال پاسخ
اسماعیل سهامی
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۲۷
خندانک خندانک خندانک
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۷
درود جناب سهامی ممنونم
ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۳

خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹

:
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۱۱


درود استاد گرانقدر

زیباست ودلنشین

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۸
درود استاد انصاری ممنونم
ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۳

خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹

ارسال پاسخ
فرشید به گزین
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۳۱
سلام مخمد رضاجان خندانک
عالی
بخصوص 4 خط اول
که ممکنه برای منظور شما کافی نباشه ولی مستقلا شعر کاملیست به نظرم

خیلی مشتاقم که زیست شاعرانه جوری رقم بخوره که غزلی از شما بخونم خندانک
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۵۵
درود جناب به گزین برادر عزیز م خیلی ممنونم به صفحه ام آمدی
قربان اشتیاقتان برم
زیست شاعرانه ام خیلی دنیای وسیعی دارد
گاهی پر از توهم گاهی ساده در قناعت
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۱:۲۱
خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۶:۴۱
درود استاد انصاری ممنونم از لطف بی کران تان وگل آرایی درصفحه
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۳

خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹

ارسال پاسخ
سارا (س.سکوت)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۱:۴۷
درود بر شما جناب ازاد بخت
زیبا بود
رد قلمتان ماندگار خندانک خندانک
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۶:۳۷
درود بانو سکوت ممنونم
ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۳

خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹

ارسال پاسخ
حمیدرضا متولی
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۱:۲۰
درود بر شما جناب آزاد بخت
شعر زیبایی است
خالی از تکلف
هر چه می خواهد نام داشته باشد چه سپید و چه ترانه
به قول صائب
یک عمر می توان سخن از زلف یار گفت
در بند آن مباش که معنی نمانده است
🌷🌹🌷🌹
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۸
درود جناب متولی برادر عزیز، ممنونم
ارسال پاسخ
زهرا توحیدی سرشت
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۲۰
عالی خندانک خندانک خندانک
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۸:۵۱
درود بانو توحیدی ممنونم
ارسال پاسخ
مسعود مدهوش( یامور)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۳

خوش آمدید 🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹💐💐💐🌸🌸🌸🪷🏵🏵 🌹🌹🌹🌹🌹☘️☘️🍀🍀🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼🪴🌹🌹🌹

حذف
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۹
درود استاد مدهوش بازهم شرمنده الطاف بیکرانتان،شدیم ممنونم از گل آرایی درصفحه
ارسال پاسخ
معصومه خدابنده
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۱۸
سلام و احترام جناب آزاد بخت استاد گرانقدرم
درود بر شما و قلم نابتان 🌹
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۴ ۲۲:۳۲
درود بانو خدابنده گرانقدر ممنونم
ارسال پاسخ
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


(متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
ارسال پیام خصوصی

نقد و آموزش

نظرات

کاربران اشتراک دار

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

مشاعره

کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
0