سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

بسم الله الرحمن الرحیم به سایت خودتان شعرناب خوش آمدید مدیر موسس سایت ادبی شعرناب فکری احمدی زاده(ملحق)

شنبه ۱۶ خرداد

*اعتراض*

شعری از

شاهزاده خانوم

از دفتر سیبی از شاخه‌ی مهر نوع شعر سپید

ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۴۱ شماره ثبت ۱۴۳۹۸۲
  بازدید : ۶۶۸۹   |    نظرات : ۱۸۴

رنگ شــعــر
رنگ زمینه
دفاتر شعر شاهزاده خانوم
آخرین اشعار ناب شاهزاده خانوم

صدای ارسالی شاعر:
با یک کورس اعتراض
از پایینِ کارگر
به بالای انقلاب رفت
و گلوی فریادش را
به اذانِ سکوت نواختند…
┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄
مشتی باروتِ بغض
سنگینی می‌کند
در گلوی انفجار
 
*شاهزاده*
۲۰
اشتراک گذاری این شعر
۷۸ شاعر این شعر را خوانده اند

منوچهر فتیان پور (راد)

،

علی نظری سرمازه

،

مصیب حیدری (عاطف)

،

حجّت احمدزاده عطائی(حافض عطائی)

،

جواد مهدی پور

،

ابوالحسن انصاری (الف رها)

،

سید موسوی (نوریان)

،

سایان (سویدا)

،

یاسر کریمی

،

حمیدرضا متولی

،

مسعود مدهوش( یامور)

،

عباسعلی استکی(چشمه)

،

مسعود معادی

،

سحرفاطمی زیرک

،

فاطمه معینی فرد (معین)

،

میکائیل نجفی(سراب )

،

سیده نسترن طالب زاده

،

جمیله عجم(بانوی واژه ها)

،

طاهره حسین زاده (کوهواره)

،

فروغ نصیری

،

الیاس امیرحسنی

،

دکتر سیدمحمدرضا لاهیجی

،

امیرمهدی امجدی زاده

،

فرشید به گزین

،

محدثه سمرقندی

،

سینا خواجه زاده

،

عليرضا حكيم

،

فاطمه رضایی برما(آینه عدم)

،

شاهزاده خانوم

،

ابراهیم آروین

،

مجتبی شفیعی (شاهرخ)

،

مهرداد عزیزیان

،

منوچهربابایی

،

محمدحسن پورصالحی

،

زهرا حکیمی بافقی (الهه‌ی احساس)

،

سلمان کریمیان

،

عمران افشاری(سپیدار)

،

ناصر یوسف نژاد

،

ابراهیم هداوند

،

نرگس زند (آرامش)

،

مریم رمضانی

،

بهروز عسکرزاده

،

توحید خدایاری(سایه)

،

علیرضا عیوض نژاد آشنا

،

محمدرضا آزادبخت

،

عبدالنبی اکبری

،

رضا سعادت نژاد

،

نعمت طرهانی(پورمستان)

،

محمدرضا گلی احمدگورابی

،

مجید بهلول (میثم)

،

م فریاد(محمدرضا زارع)

،

فروغ فرشیدفر

،

صبا حضرتی جامیسوو

،

محمد رضا مصلحی

،

امیر حسام حیدری

،

زهرا براجعی(زَهیرا)

،

زهرا توکلی بنیزی (یاس)

،

بهروز چارقدچی (مجنون)

،

اميرحسين علاميان(اعتراض)

،

سید مجتبی یحیی نژاد

،

محمد حسنی

،

علی باقری خورآبادی

،

علیرضا فیضی

،

آروین محمدی

،

آرزو هرسیج ثانی(دلدار)

،

فرهاد معظمی

،

رقیه کریمی (رها )

،

سیاوش آزاد

،

آرمین اسدزاد (الف)

،

فرداد احدی مقدم

،

نازنین راضی

،

ابراهیم کریمی (ایبو)

،

امين آزادبخت

،

فرامرز عبداله پور

،

لیلا اسدی (میس قلم)

،

زینب عیوضی

،

سعید خمسه

،

علی عزیزی یحیی پانا

نقدها و نظرات
اميرحسين علاميان(اعتراض)
شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۴ ۱۶:۴۲
عرض درود و ارادت و از این حرف‌ها
این نوشته صرفاً نقد شعر ”اعتراض“ نیست بلکه بیشتر نقد تحلیلیِ حضور زن و نیز تفسیری مختصر از زنانگیِ کلمه در شعر است. و خب مگر می‌شود اعتراض برای اعتراض قلم‌رنجه نکند؟ راستش می‌خواهم به بهانه شعر شاهزاده خانوم، دلتنگی‌هایم را کمی ناب کنم.

زن
شعری‌ست معترض!
که روسری‌اش را باز می‌کند و
می‌رقصد‌‌.
...
پس
هم ساختارشکن است
و هم آوانگارد!!!
(بداهه)

شعر اعتراضی یا روایت‌ آزادی‌خواهانه با آنکه قدمتی دیرینه دارد، اما در این سال‌های اخیر با تغییر گفتمان‌ها و همچنین با توجه به ابتذال‌ِ دامن‌گیرِ امر سیاسی در جهان، جلوه‌‌ای دگرگون‌شده گرفته است. اعتراض لزوماً رابطه‌‌ ماهوی با سیاست ندارد؛ ولی فی‌المثل به عنوان کنش-واکنشی سکولار و اومانیستی می‌تواند به مثابه یک ˝نماد˝ وارد جهان شعر سیاسی شود.؛ و به همین دلیل مفهوم انقلابی - یا گهگاه معنای تحول (استحاله) - می‌گیرد و صاحب قدرت و شور و شعور می‌شود. همچنان که جهان شعر اعتراضی، به دنیای سیاست یا به دنیای شعر سیاسی محدود نمی‌شود، امر اعتراضی هم به امر سیاسی محدود نیست و جنبه‌های مختلفی دارد. به عنوان مثال خود من امروز فقط به مقوله پیچیده‌ی سیاست معترض نیستم، بلکه به فرهنگ عمومی ایرانیان (داخل و خارج) نیز معترض و خواستار اصلاح بنیادی آن‌ هستم.
و اما زن:
چه کسی می‌تواند دلسوزانه قدم بردارد تا خاک‌گرفته‌ترین خاطره‌ها را زنده، بی‌درمانترین دردها را درمان، بی‌شمار لبخندِ منجمد را گرم‌، و عشق‌های نهان را آشکار کند؟ چه کسی خوبی‌ها را در زنبیلی می‌گذارد و به خانه میآورد تا دمی به آسودگی تازه کنیم؟ نمی‌دانم امروزه چنین کسی وجود دارد یا نه! اما اگر انسانی پیدا شود که به بهترین شکل بَلدِ این کارها باشد آن‌ کس حتماً زنی است که بی‌شباهت به مادران نسل ما (دهه‌های ۷۰ و ۶۰ و ۵۰ ) نیست.
شاید بتوان گفت پایه‌های جهان ادبیات مدرن، خاصه شعرِ امروز، بر سه الگوی روایتی گذارده شده است: یک: زن-زنانگی، (زنی آرمان‌خواه که بر خلاف ادبیات قدمایی، فقط معشوقه نیست، بَل حضوری سیال و پررنگ دارد، مقاومت می‌کند، معترض است، و به حقوق خود واقف.) دو: سیاست و سه: آزادی انسان. اگرچه نمی‌توان شعر را در تعریفی روشن، مطلق و هندسی قرار داد و کاملا قاطعانه مانند افلاطون، نتیجه الهام‌ دانست و یا مانند ارسطو حتماً به‌دنبال کشف و مدلول مشخص و آفرینش در ابعاد آن بود، اما اگر به ˝کلمه˝ به مثابه موجودی زنده نگاه کنیم - که راه می‌رود، می‌خندد، عاشق می‌شود، می‌زاید و گاه برمی‌آشوبد، زار می‌زند، و حتی ممکن است به آشپزخانه برود و کاردی بردارد و روزمرگی‌هایش را بریده‌بریده در بشقاب‌چینی‌ گلدار بگذارد - ؛ پی می‌بریم که شعر عرصه‌ای است که واژگان در آن می‌رقصند و هنرنمایی می‌کنند؛ یعنی تاحدودی شبیه الگوهای رفتاری بانوان! کلماتی که زایش دارند؛ که رازآمیز، عاشقانه‌ و یا کاملاً آوانگاردند. تأکید شعرِ امروز بر گزینش درست، ژرفناک و مدرنیزه‌شده‌ی کلماتِ زنده، قابل توجه است؛ شاید بهترین تعریف و نزدیکترین تعبیر: همان مقوله ”رستاخیز واژگان“ از «ویکتور شکلوفسکی» باشد. عرصه‌ای که به تعبیر اینجانب، معبدِ مقدس دلبستگیِ نفس شاعر با واژگانی بسوده است. پس کلمه به کلمه‌اش را باید با وسواس و ظرافتی شاعرانه چیدمان کرد و به بهترین‌ فرم آذین داد و اگر لازم شد باید از آن زدود یا به آن افزود. به هر تقدیر: سپید یا موزون، هنجارشکن یا مصلحانه، فاندامنتالیستی یا رفُرمیستی، آرام یا تند، مینیمال یا ماکسیمال، رمانتیسم یا پست‌مدرن، انتزاعی یا عینی و سانتی‌مانتالیسم، فرقی نمی‌کند... هرچه باشد یا نباشد: شعر دارای عنصری دینامیک و نیز آنی طُرفه است که در تعریف نمی‌گنجد!؛ اما می‌توان در آغوشش زندگی‌ کرد. آری، شاید نام دیگر شعر، ˝زن˝باشد. پایان
بمانید به مهر و بسرایید به عشق🌺
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۴ ۱۶:۵۷
هنوز برای حضورتون در نوشته‌ی *سقوطم* توو شوک بودم که یهووو پنجره‌ی سبزتون‌رو توی *اعتراض* دیدم...😀
خداوکیلی *اعتراض* بدون حضور *استاد اعتراض* صفایی داشت؟ خندانک

هزاران درود بر جنابتان خندانک خندانک
نمی‌دونید چقدر خوشحال شدم وقتی دیدمتون...
دلم حسابی تنگ شده بود...
چقدر مدیون آموزش‌های شمام...
چقدر اون روزها خوب بود... من که هرگز فراموشتون نمی‌کنم...

باز هم یه چقدر دیگععع؛
چقدر پنجره سبزتون، عمیق... شیک و باکلاسعع خندانک
سرشار از آگاهی و بدیع... خندانک خندانک
ناب با استادان ِ نابی چون شما ناب ِ ناب... خندانک
استفاده بردیم از کلام دلنشین‌تون...
میشعع بیشتر باشید... لّفَن خندانک
سلامت و ثروتمند باشید خندانک

ارسال پاسخ
اميرحسين علاميان(اعتراض)
اميرحسين علاميان(اعتراض)
شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۴ ۱۸:۱۸
به‌ قول جماعت رمانتیک‌: ای جانم...😅
چه خوب که در این روزگار بی‌وفا و بدِ بدِ بد لااقل شما ما را فراموش نکردید! خدارو شکر شازده بانو جان🥺
هی، امان از آدمی! به هر حال دمتون گرم
خوشحالم که این رو می‌شنوم، جدی میگم خداوکیلی...

البته سورپرایزها در راهه خندانک
رسالت ما همینه؛ حرف‌ها دارم که به وقتش خواهم گفت
خواهش میکنم🙏 کاری نکردم
چشم، ببینم چی میشه، قول صد در صد نمیدم ولی... باشه بیشتر می‌مونم خندانک
اميرحسين علاميان(اعتراض)
اميرحسين علاميان(اعتراض)
شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۴ ۱۸:۱۹
لطف دارید، این از محبت شماست...
ولی نه واقعا، اعتراض بدون حضور اعتراض امکان نداره و نمیشه (حق همینه)
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۴ ۱۹:۴۰
چه خوب 👍
منتظر سورپرایزها می‌مونیم... خندانک

پس خداروشکر بیشتر می‌بینیمیتون خندانک خندانک
عباسعلی استکی(چشمه)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۹:۳۵
درود استاد بانو
بسیار خطرناک و زیباست خندانک
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۱:۲۰
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۷
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۸:۰۰
درود بر استاد استکی ارجمند خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از حضور گرانقدرتان خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۱:۲۲
خندانک
درود بر خواهر عزیز ونازنینم شاهزاده خانوم خندانک
کوتاهی بسیارزیبا وتامل برانگیز بود خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک
خندانک خندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۷
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۸:۱۱
درود بر خواهر مهربونم خندانک
خوش آمدید خندانک
ممنونم از حضور گرم و زیباتون خندانک
به مهر خواندید خندانک
سپاس ویژه از محبتی که همیشه در حقم دارید، باغ دلتون بهاری استاد خوبم خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۴
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
طاهره حسین زاده (کوهواره)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۵۰


سلام نازنین بانو شاهزاده خانوم عزیز خواهر اندیشمندم خندانک


حق‌پرداز نگاشتید خندانک


اعتراض یک واژه‌ی طوفانی است و به قول کافکا :
هر کس که به سوی طوفان رود.. طوفانزده برمی‌گردد .

و اعتراض شاید زیرمجموعه ای از یک‌نظرخواهیِ جمعی باشد.


سلامت و دلشاد بمانی درپناه امن یکتاخدای هستی‌بخش خندانک خندانک

نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۸
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۴
درود بر خواهر مهربانم خندانک
خوش آمدید خندانک
حضورتان زیباست خندانک
هر کس که به سوی طوفان رود.. طوفانزده برمی‌گردد ...
خیلی جمله‌ی قشنگیعع خندانک خندانک
ممنونم از نظر ارزشمندتون خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۵
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
مهرداد عزیزیان
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۰۱:۰۶
درود بانوی ارجمند
امید که با یک کورس دیگر به آزادی برسد!
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۸
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۵
درود استاد ارجمند خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از حضور گرانقدرتان خندانک
به امید خدا خندانک خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۵
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۱۰
دوستان خوبم خندانک
درود و سپاس که «اعتراض» را خواندید و برایش وقت گذاشتید و نگاشتید...
تک‌تک نظرها را خواندم و قدردان همراهی‌تان هستم. خندانک

اگر در آینده حوصله یاری کرد، حتمن تک تک پاسخگو خواهم بود... در غیر این صورت، عذر مرا پذیرا باشید... خندانک خندانک
سپاس از خواهر و استاد عزیزم بانو عجم، پدر مهربانم استاد انصاری و جناب دکتر مهدی‌پور اندیشمند برای گل‌آرایی مهر وجودشان خندانک

همه دوستان سلامت و ثروتمند باشند خندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۸
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۸
آینده برای من همیشه نزدیکهعع 😏

شاد باش و شادزی شاهزاده خانوم حساس خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۵
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۴۳


🌷🌷🌷
ارسال پاسخ
طاهره حسین زاده (کوهواره)
طاهره حسین زاده (کوهواره)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۱۹


❤️﷽❤️


﴿شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي
أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ
هُدًى لِّلنَّاسِ وَ بَيِّنَاتٍ
مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ﴾


_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

ماه برکت زِ آسمان می آید
صوت خوش قرآن و اذان می آید

تبریک به مؤمنینِ عاشق‌پیشه
تبریک، بهارِ رمضان می آید

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-


سلام نازنین خواهرم شاهزاده بانو جان خندانک
حال دل‌تان خوب خوب و روزگارتان درپناه امن الهی خوش
حلول ماه‌ رمضان برشما مبارک خندانک خندانک

خندانک

ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱ اسفند ۱۴۰۴ ۱۵:۰۴
سلام خواهر مهربونم خندانک
ممنونم از لطفتون و همچنین خندانک
محمدرضا آزادبخت
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۲۱:۴۴
درود استاد بانو شاهزاده شعر اعتراض، شعری زیبا و ارزشمند ست قلمتان ماندگار
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۱۳
درود بر استاد خاص‌نویس... خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاسگزارم از لطف و حضور ارزشمندتان خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۵
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۱
خندانک
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۳۰
خندانک
مصیب حیدری (عاطف)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۴:۵۶
درود بر شما شاهزاده خانم، بسیار مفهومی زیبا، کوتاه و خوش آهنگ سرودین خندانک خندانک
جواد مهدی پور
جواد مهدی پور
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۷:۰۳
خندانک خندانک خوش امدید خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۸:۱۲


خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۸
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۲۰:۲۳
درود بر شما جناب حیدری ارجمند خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از لطف و حضور ارزشمندتان خندانک
به مهر خواندید خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۵
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۱
خندانک
ارسال پاسخ
علی نظری سرمازه
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۶:۴۸
درود بینهایت بر شاهزاده خانوم
زیبا و دردمندانه
خندانک خندانک خندانک خندانک
جواد مهدی پور
جواد مهدی پور
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۷:۰۴
خندانک خندانک خوش امدید خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۸:۱۲


خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۸
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۲۰:۲۷
درود استاد ارجمند جناب سرمازه خندانک
خوش آمدید خندانک
حضورتان ارزشمندست خندانک
به مهر خواندید خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۵
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
جواد مهدی پور
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۷:۰۲
سلام و احترام محضر استاد گرانمهرم بانو شاهزاده عزیز خندانک خندانک

سپیدی ناب و قابل تامل و دغدغه مند سرودید

سر بلند و پیروز و تروتمند باشید به مهر خندانک

خندانک خندانک خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۸:۱۲
خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۸
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۱۱
درود بر جناب دکتر مهدی‌پور اندیشمند خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از لطف و حضور گرانقدرتان خندانک
به مهر خواندید خندانک
و سپاس ویژه از خوش‌آمدگویی زیباتون... زحمت کشیدید... دریای دلتان آرام... خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۵
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۱
خندانک
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۸:۱۱


درود فراوان گرامی

زیبا و ارزشمند بود

تندرست وپیروز باشید

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۸
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۱۲
درود بر پدر بزرگوارم خندانک
خوش آمدید خندانک
حضورتان زیباست خندانک
زیبایی در نگاه زیبابین شماست خندانک
شرمنده محبت همیشگی‌تون هستم... ممنونم از بزرگواری‌تون... باشد که جبران کنیم خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۵
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۲
خندانک
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
ابوالحسن انصاری (الف رها)
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ ۰۲:۲۰



بزرگوارید
🍁🍁🍁🍁



ارسال پاسخ
سید موسوی (نوریان)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۸:۴۹
سلام و درود بر دختر خوش کلام🌺
شاهزاده بانو خندانک خندانک خندانک
واقعا خیلی زیبا بود خندانک خندانک
اشکالی نداره بپرسم!!!!!
چقدر زمان برد از نوشتن تا ارسالش!؟
البته باید عرض کنم که بی منظور نیست.
یه برنامه کودک میداد که عروسک گردنش، دخترِ رشیدی بود
اسمش سنجد بود چی بود؛ میگفت هااان بر میگردم خندانک
می طوو خندانک

نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۹
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۱۶
درود بر جناب نوریان ارجمند خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از لطف و حضور ارزشمندتان خندانک
به مهر خواندید خندانک
سوالی که در حیطه‌ی شعر و نوشتن باشعع، چه اشکالی داره؟ خندانک
فک کنم هر دورو اوایل سال نوشته بودم ولی یه روز قبل نشر ویرایش کردم...
از برنامه‌ش خوشم نمی‌اومد... خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۵
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
سایان   (سویدا)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۸:۵۰
درود بر شاهزاده بانوی نازنین شعر ناب

مثل همیشه ناب سرودید و متفاوت خندانک
مناسب حال وهوای این روزهامون 😔
به امید روزهای روشن 🙏✨️

نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۹
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۲۹
درود بر سایان خانوم عزیز خندانک
خوش آمدید خندانک
حضورتان زیباست خندانک
مچکرم از نظر لطفتون... به مهر خواندید خندانک
به امید خدا ...
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۵
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۲
خندانک
ارسال پاسخ
یاسر کریمی
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۹:۳۰
درود بر شما⚘🙏👌
عالی بود
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۹
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۲۹
درود بر شما جناب کریمی خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از لطف و حضور ارزشمندتان خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۵
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
حمیدرضا متولی
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۰۹:۳۳
درود بر شما
کوتاه و پرمفهوم و عالی
برقرار باشید
🌹🌷🌹🌹
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۹
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۳۰
درود بر شما جناب متولی گرامی خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از لطف و حضور گرانقدرتان خندانک
به مهر خواندید خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۶
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
میکائیل نجفی(سراب )
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۰:۴۲
زیبااااست..
درود بر شاهزاده بانوی گرانقدر..
خندانک خندانک
خندانک
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۱:۲۰
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۹
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۳۰
درود بر شما جناب سراب خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از لطف و حضور ارزشمندتان خندانک
به مهر خواندید خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۳
خندانک
ارسال پاسخ
سیده نسترن طالب زاده
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۰:۵۰
درودتان نازنین دخت معزز
سپیدی کوتاه، و ارزنده از قلم ارجمندتان
.. اشاره ی زیبایی به خیابانهای تهران بود خصوصا خیابان انقلاب، که دانشگاه تهران دران قرار دارد و. برای بسیاری خاطره انگیز ست..
اما،
_کارگر _در فحوای فلسفی، صرف فاعل نیروی کار نیست،، سوژه ی تاریخی است که از طریق کار، در جهان عینیت یافته..
کار لذا در این معنا، نه ابزار صرف تولید، بلکه صورت تحقق عقل عملی انسان است...
نقطه‌ای که: اندیشه، بدن، زمان و مسئولیت اجتماعی در آن تلاقی می‌کنند..
..
مستحضرید بانوی گرانقدر،، تقلیل مفهوم کارگر به عامل اقتصادی، فروکاستن انسان به کارکردست و این، بنیاد نظری بیعددالتی مدرن را شکل می‌دهد....
و ازانجایی که در سنن فلسفه، کار جایگاه واسط ضرورت و ازادیست، انسان توسط کار طبیعت را دگرگون میگندد و خویشتن را میسازد،،
در واقع در جهان امروز که قریب به هشت و نه در صد ثروت جهان در اختیار افراد معدودستد، پزشکان، مهندسان، مدرسان و.. نیز کارگر محسوب میشوند..

در پایان با سپاس از اثر گویا و اجتماعی سرکار عالی، در خصوص اعتراضات نوین و نظم رو به تکوین در کشورمان،
سوالی دارم، از محضر شریف،
دوست داشتم، بدانم، نسب شما از لحاظ تبارشناسی، به کدام پادشاه از سرزمینمان میرسد، سپاس از شاهزاده ی گرامی

با احترام
و مهر
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۱:۲۱
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
طاهره حسین زاده (کوهواره)
طاهره حسین زاده (کوهواره)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۵۲


درودها استادبانو خانم دکترطالب زاده ‌ی دانش پژوه خندانک


ارسال پاسخ
سیده نسترن طالب زاده
سیده نسترن طالب زاده
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۲۰:۲۴
درود و عرض ادب سرکار خانم دکتر حسین زاده معزز، استاد نازنینم
پوزش از اطاله ی کلام می اموزم، تنها اعتراضی بود نارسا که به قول برخی وکلا، آنگاه اعتراض حایز جایگاهست که واخواهی از عادل صورت گیرد ولاغیر..!
روزگاران خوش و خرّم باد
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۹
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۴۳
درود بر شما بانوی عزیز خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از لطف و حضور ارزشمندتان خندانک

اما در یک گفت‌وگوی ادبی، پرسش از زندگی شخصی افراد ضرورتی ندارد.
اگر نکته دیگری درباره‌ی شعر هست، خوشحال می‌شوم بخوانم...

در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
سیده نسترن طالب زاده
سیده نسترن طالب زاده
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۱۳
درود متقابل بانوی گرامی
مستحضرید اگر بنده نامم، مثالا ساروی باشد یعنی اصالتا ساروی هستم و مانند ان، لذا نام شما که در ملا عام و یا تخلص زیبای شما که عموم ازان بهره مندند، سوال شخصی نیست
متاسفانه مطلع نبودم چنانچه فرمودید به احترام دوسنت اگزوپری، و اثرشان این تخلص برازنده را انتخاب فرمودید، گمان کردم مانند بسیاری از گرامیان، اصالتا به شاهان ایران میرسید،،، ان شالله سبب کدورت خاطر نشده باشم... با ارزوی شادیهای مستدام
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۵
درود استاد بانو طالب زاده نسب من به یکی از شاهان ایران می رسد،
ارسال پاسخ
سیده نسترن طالب زاده
سیده نسترن طالب زاده
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۵۲


درود و عرض ادب
بزرگمهر اصیل و ادیب موقر
بسیار عالی، در همین ادبستان بزرگوارانی هستند که بنده مطلع مبه شاهان عرب یا پارس و ماد و یا شهخاقانهای تورک نسب میرسند، باری انچه بی ریشگیست، به شاهان منتسب بودن یا نبودن نیست، چرا که همه فرزندان ادم و حواییم، ان نقطه ی زشت و ناروایی که عقل مستفاد آنرا پس میراند و شرافت محکوم میکند، اهانت نژادی و تبعیض است،
باری شعری سرودم، در همین سایت به اشتراک گذاشتم، با واژگان زیبای عربی، بزرگواری به شدت تمسخر کردند، کسی هم نبود که پاسخ دهد!!
نمیشود ادعای شرافت اخلاقی و بزرگزادگی داشت باری اهانت نژادی و قومی پیشه کرد، یا به خیابان شمالی و جنوبی تهران متعلق بودن اشاره کرد، لذا الفبای انسانیت و اصالت ابتدا ادبست، اینکه بنده نوعی، به هر دلیلی در هر بابی شکست خورده باشم، و سپس بیایم و با تمسخر و ایذا، فضا را الوده کنم، تنها خود را کاسته ام و لاغیر.. این تفاسیر رقت انگیزست، بزرگوار، برای واگویه کردن.. هر کسی خود میداند از چه کسانی حسب و نسب و نژاد دارد...

، این عرایض را جهت گوشزد شخص خودم ابتدا نگاشتم و نه گرامی غیر.. ـپوزش از سرکار خانم شهزاده مدیر عزیز بابت اطاله کلام در صفحه ی پرارج محترمشان
فروغ نصیری
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۱۰
درود و سلام خندانک
انتخاب آهنگ غم اثر را عمیق تر منتقل کرد💔💔
قلم ادبی عالی ،نگاه اجتماعی عالی و تاثیر گذار خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۹
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۴۸
درود بر فروغ عزیزم خندانک
خوش آمدی خندانک
حضورت زیباست خندانک
مچکرم از نظر لطفت، عالی‌نگری...
در پناه حق باشی خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۷
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
الیاس امیرحسنی
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۵۳
درود بر شاهزاده خانم عزیز
بسیار زیبا
خداوند شمارااز بلایا حفظ فرماید
خندانک خندانک خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک
خندانک خندانک
خندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۰
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۵۱
درود بر شما جناب امیرحسنی ارجمند خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از لطف و حضور ارزشمندتان خندانک
به مهر خواندید خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۷
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
سید موسوی (نوریان)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۵۶
باید حدس میزدم 😊
فقط خدا کنه که این اعتراض به اعتصاب غذا کشیده نشه خندانک

نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۰
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۲۹
خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۷
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
سینا خواجه زاده
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۲۰:۳۲
درود

کاش آنکه شجاعت را باخته، سکوت می گزید تا شرافتش بماند.
سید موسوی (نوریان)
سید موسوی (نوریان)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۰۷:۰۳
منزوی را درد و دلداری چه فرقی می کند/
دوش یا آغوش اغیاری چه فرقی می کند/
عاشقی وقتی نشد مرهم به درد آدمی/
قالبی در دردِ تکراری چه فرقی می کند/نوریان🪶
وقتی قالبِ درد یکی ست،
اجازه داری که بگویی (آه) خندانک
شاید اگر بدین گونه بود بهتر بود؛
ای کاش آن که شجاعت را باخته، شرافتش را به حماقت نفروشد😊🫡
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۱۲
درود علیک بر جناب خواجه زاده... خندانک
درود و صد علیک بر جناب نوریان و پاسخ زیبایشان... خندانک خندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۰
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۷
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
مجتبی شفیعی (شاهرخ)
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۲۲:۳۹
و من آن فریادی هستم که در نبود حنجرها در گلوی آینده ی شاید زاده شوم.
به شکلی از هبوط مشت
بر دهان زمین
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۰
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۳۰
چه زیبا و تکان‌دهنده‌ست خندانک خندانک
درود بر استاد شفیعی ارجمند خندانک
خوش آمدید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۷
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
فرشید به گزین
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۶
سلام شاهزاده خانوم خندانک
بار اولی که این شعرو منتشر کردین کمتر به ارزش هنریش توجه کردم ، شاید شرایط فعلی باعث شد که بتونم معانی بیشتری ازش دریافت کنم
یک کورس قاعدتا برای فواصل کوتاه بکار میره و شعر عدم تناسب تنبیه رو با میزان اعتراض خیلی خوب بیان میکنه
از لحاظ جغرافیایی هم در اقلا 90 سال اخیر مسیر گفته شده شاهد انواع اعتراضها بوده و کاملا شاخصه
واژه اذان هم درست در جای خودش هست . شاید جا داشت که کمی بیشتر بسط داده میشد مضمون ولی در همین شکل فشرده هم حق مطلب ادا شده خندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۰
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۷
درود بر شما جناب به‌گزین استاد گرامی خندانک
خوش آمدید خندانک
مچکرم از لطف حضور و نظر گرانقدرتون... خندانک
نگاه دقیق و تحلیلگرتون ارزشمنده...
خوبه که هم تصویر جغرافیایی مسیر و هم نسبت *کورس* با شدت اعتراض براتون معنا داشته...
این‌که شعر تونسته توی این فشردگی ارتباط برقرار کنه، برام باارزشهع... خندانک
سپاس که به مهر خوندید خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۷
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۶
خندانک
ارسال پاسخ
منوچهربابایی
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۰۲:۰۷
درود و مهر استاد🌹🌹🌹
کوتاه
زیبا
و پر مغز
دست و قلمتان بی بلا🌹🌹🌹🌹
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۰
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۸
درود بر جناب بابایی ارجمند خندانک
خوش آمدید خندانک
مچکرم از لطف و حضور گرانقدرتان خندانک
زیبا نگرید... خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۷
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
محمدحسن پورصالحی
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۰۷:۱۵
سلام خانوم شاهزاده
قلمتون سبز باشه ، خیلی عالی خندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۱
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۰۹
درود بر محمدحسن بااستعداد شعرناب خندانک
خوش آمدید خندانک
ممنونم از حضور ارزشمندت خندانک
عالی نگری خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۷
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۶
خندانک
ارسال پاسخ
زهرا حکیمی بافقی (الهه‌ی احساس)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۰۸:۵۷
درود بر شاهزاده خانوم ناب‌اندیش خندانک

اندیشمندانه و به حق سرودید خندانک

به امید طلوع روزهای خوب برای ایران و ایرانی خندانک



نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۱
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۵:۱۰
درود بر استاد عزیزم خندانک
خوش آمدید خندانک
حضورتان زیباست خندانک
مچکرم از نظر لطفتون خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۸
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
عمران افشاری(سپیدار)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۰۹:۵۷
💐💐💐💐💐💐
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌼🌼🌼🌼🌼🌼
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۱
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۸
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۴۹
درود و سپاس خندانک
ارسال پاسخ
ناصر یوسف نژاد
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۱:۰۹
درودخندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۱
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۲۰:۲۵
درود متقابل خندانک
نمی‌دونم چی شد پاک کردید... ولی به احترام شما من هم پاک می‌کنم خندانک خندانک
در کل فایل صوتی‌تون باعث شد کوک بشم😀
و از همه مهمتر با صدای گرم و خوبتون آشنا...
سپاس فراوان خندانک
ارسال پاسخ
فرشید به گزین
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۴:۵۹
سلام مجدد خندانک
درغیاب صاحب اثر نکته ای در مورد فایل ارسالی دوست گرامی و خوش ذوق جناب یوسف نژاد
عرض میکنم .
به نظر میاد از هوش مصنوعی استفاده شده در فایل صوتی
و بخش اول بخوبی اجرا شده
ولی در بخش دوم *مُشتی *،* مَشتی * خوانده شده که احتمالا خطاست.
و اینکه امضای شاعر به اشتباه در متن شعر وارد شده .

دیگه ببخشید دیگه ، تنویر افکار عمومی نهادینه شده در ما خندانک
نرگس زند (آرامش)
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۴
🌺🌺🌺🖤🌺🌺🌺
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۱:۰۸
دقت نظرتون ستودنی‌ست خندانک خندانک
ارسال پاسخ
سید موسوی (نوریان)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۳
ارادتمندم شاهزاده بانو خندانک
عقیده دارم بار کج به منزل نمیرسه
و یا اگر درکی در مورد(موضوع خاصی) ندارم
نظر شخصی خودم رو تحمیل نکنم
مسلما؛ کسی در جوابِ بی ادبی من، نمیگه سپاسگزارم!!!
و اگر هم یک شخصی مودبانه جواب داد،
صد درصد از بهلول دانا درس گرفته خندانک
خدارو شکر که حالتون خوبه خندانک
در پناه خداوند متعال باشید🌺
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۱:۱۷
مرسی از همراهیت... خندانک
ارسال پاسخ
نرگس زند (آرامش)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۷
درود ها بر خواهر عزیزم خندانک
عالی ودغدغه مند خندانک
حق داری بی حوصله باشی این روزها حالمون خرابه..
موفق باشید خندانک
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۸
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۱:۲۰
درودها بر خواهر خوبم خندانک
خوش آمدی خندانک
عالی حضور زیبای شماست خندانک
سپاس از مهر کلامت...
به خیر بگذره ان‌شالله خندانک خندانک
سپاس ویژه هم برای گل‌آرایی مهر وجودت، باشد که جبران کنیم... باغ دلت بهاری مهربونم خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۷
خندانک
ارسال پاسخ
ناصر یوسف نژاد
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۳۹
درود مجددخندانک

دلیل حذف این بود که حس کردم دوست نداشتید. الان دوباره بازخوانی کردم (ولی الان صدام نسبت به صبح خش داره) و عینا کلمه به کلمه متن شماست:

https://uploadkon.ir/do.php?filename=621006_26HashyeH2.mp3

اگر با این قطعه هم مشکل دارید حتما بفرمایید صریح، بنده دلخور نمیشم.

برقرار باشیدخندانک
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۱:۲۱
درود مجدد خندانک
گوش کردم، خیلی خوب بوود خندانک
ممنونم از زحمتی که کشیدید خندانک

امیدوارم کدورت برطرف بشه و بازم ببینیمتون خندانک
ارسال پاسخ
مریم رمضانی
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۸:۰۶
درود مهربانو! خندانک
اثری تأمل‌برانگیز با کلمات معدود
و دنیایی از معنا خندانک خندانک خندانک
ستودنی است.
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۸
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۱:۲۴
درود بر بانو رمضانی عزیز خندانک
خوش آمدید خندانک
حضورتان زیباست خندانک
ممنونم از نظر لطفتون خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا آزادبخت
محمدرضا آزادبخت
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۸
خندانک
ارسال پاسخ
بهروز عسکرزاده
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۸:۰۶
درود بر شما شاهزاده خانوم ارجمند

از سر کلک تیز همچو زبان
سر زند بس هنر عیان و نهان

خندانک
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۸
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۱:۳۹
درود بر استاد مهربان جناب عسکرزاده‌ی ارجمند خندانک
خوش آمدید خندانک
ممنونم از حضور دلنشین و ارزشمندتون خندانک
به مهر خواندید خندانک
در پناه حق باشید خندانک
ارسال پاسخ
حجّت احمدزاده عطائی(حافض عطائی)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۱۳
درود بر شما خندانک
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۸
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ ۰۷:۳۰
درود متقابل خندانک
سپاس از حضورتان خندانک
ارسال پاسخ
فرشید به گزین
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۰۸:۱۹
فکر کردم اشتباه وارد صفحه شدم
مثل اینه که کودتا شده
این رسم پاک کردن کامنت خوب نیست چون کامنتها و پاسخهای مربوطه بی معنی به نظر میاد
ناصر یوسف نژاد
ناصر یوسف نژاد
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۰۸:۴۳
درود جناب به گزین خندانک

بنده موافق انتشار آگاهی و به شدت مخالف انتشار "شایعه" و "حدس و ظن باطل" هستم.
متاسفانه اکثر فرضیات شما، جناب موسوی و جناب سراب در مورد بنده صددرصد باطل و نادرست می باشد.
روش شما بزرگواران در اتهام زنی بر اساس شک و ظن،
هم خلاف ادب، هم خلاف نص صریح آیات قرآن، هم خلاف عرف اجتماع و هم عرف پذیرفته شده ی آداب معاشرت بین المللی می باشد.
رویه بنده در اعتراض طی دو دهه فعالیتم در فضای مجازی در برخورد بر اتهام زنی، مباهته یا افترا، نه شکایت، که حذف خودم و آثار ارائه شده ام بوده و هست.
متاسفانه جو این سایت توسط مدیرانش به این شکل درآمده، وگرنه کاربران اهل حاشیه می بایست کنترل شوند تا سایت کاربران قانونمدار و موثر را از دست ندهد.
این آخرین کامنت بنده در این سایت است و منبعد هیچگونه فعالیتی اینجا نخواهم داشت.
بدرود. خندانک
ارسال پاسخ
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۹
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
ناصر یوسف نژاد
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۰۹:۰۴
برای تمام افرادی که شاعر نیستند و تنها هنرشان توهین به شاعران در سایت های ادبی ست.
بی هنرانی الکی، که کمبود دیده شدن دارند و کثیف ترین روش را برای رسیدن به مقصودشان انتخاب کرده اند
:
https://uploadkon.ir/do.php?filename=43c806_26HashyeH.mp3
عباسعلی استکی(چشمه)
عباسعلی استکی(چشمه)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۰۹:۳۴
درود جناب یوسف نژاد عزیز
به یک تیر برگشتی از کارزار
شما را به صبر و استقامت دعوت میکنم
نمیدانم موضوع حذف چیست
ولی موارد زیر را توضیح میدهم
۱_ مدیران اجرایی سایت ابتدا تذکر میدهند و در صورت تکرار حذف میکنند
۲_ گزینه بنام لیست سیاه هست که کاربر میتواند مانع نطر فرد دیگری به صفحات شعرش شود
۳_ گزینه ای بنام مدیریت نظرات هست که کاربر میتواند نظرات سایرین ور صفحات شعرش را حذف و یا اصلاح نماید
۴_ قرار دادن هر گونه ID, تلفن و غیره خلاف مقررات سایت است
بنابر این صبر پیشه کنید و در شعر وزین ناب به شعر و شاعری و موسیقی به پردازید خندانک
ارسال پاسخ
ناصر یوسف نژاد
ناصر یوسف نژاد
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۴۷
درود متقابل سرور ارجمند خندانک
شما عزیز بنده هستید و بی ادبی بود پاسخ تون رو ندم و برم..
پاسخی بهتر از این پیدا نکردم:

درون قلبهای خسته مان جای دعا هم نیست
در این ویرانه حتی انعکاس یک صدا هم نیست
از این پس غربت خود را برای خاک میگویم
که در این آسمان. دیگر نشانی از خدا هم نیست

شعر از جناب بهروز صفاجو
چهارگاه:

https://uploadkon.ir/do.php?filename=74ed07_26Es.mp3

بدرود خندانک
فرشید به گزین
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۰:۱۱
دوست گرامی کجای حرف من بی احترامی محسوب میشه؟
با توجه به اینکه از،شما شعرای با ساختار قوی دیده بودم
نوع خوانش به نظرم غیر طبیعی بود و بخصوص نحوه ادای کلمه* سنگینی *به احراهای هوش مصنوعی شبیه بود و دو موردی که عرض شد .
در نهایت بنده بدون قطعیت عرض کردم به نظر میرسد....
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
جمیله عجم(بانوی واژه ها)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۸
خندانک
خندانک خوش آمدید خندانک خندانک
خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
محمدرضا گلی احمدگورابی
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۴ ۱۹:۰۴
با سلام بسیار عالی و زیبا سروده اید شاعر و استاد گرامی خندانک
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۲
درود بر شما جناب گلی خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از لطف و حضور ارزشمندتان خندانک
به مهر خواندید خندانک
در پناه حق خندانک
ارسال پاسخ
مجید بهلول (میثم)
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۴ ۲۳:۲۰
درود‌برشما
‌فقط‌‌همین‌را‌میدانم
مملکتهای‌دسته‌سوم
قرارست‌هر‌‌چند‌دهه‌به‌هم‌بریزند
تا‌با‌ز‌‌از صفر‌شروع‌‌کنند...‌اما‌نمی‌دانم
‌برای‌چه؟ خندانک
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۴
درود بر شما جناب بهلول ارجمند خندانک
خوش آمدید خندانک
سپاس از حضور گرانقدرتان خندانک
احتمالا تا بیشتر و وحشیانه‌تر چپاول کنند و بکشند...
در پناه حق خندانک
ارسال پاسخ
مجید بهلول (میثم)
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ ۰۸:۱۸
این‌جالبست
خانم‌سکوت‌منرا‌‌زنده‌در‌کاور‌سیاه‌کردند
وخودشان‌معترضند
برم‌به‌کی‌دردم‌را‌بگم
‌سکوت‌.....خفقان
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۵
خیر است ان‌شالله... خندانک
ارسال پاسخ
م فریاد(محمدرضا زارع)
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ ۰۹:۳۰
شکارچی می‌نوازد
گلوله آواز می‌خواند
و مرگ می‌رقصد
تنها پرنده‌ها غمگینند
در بزم بیداد...
(م. فریاد)

درود بر شما سپیدسرای توانا🌹
کوتاه و زیبا🌹
سلامت و ثروتمند باشید🌹
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۵۶
درود بر شما استاد فریاد ارجمند خندانک
خوش آمدید خندانک
حضورتان ارزشمندست خندانک
به مهر خواندید خندانک
چقدرم شعرتون قشنگععع خندانک
و غمگین 😢 و خوش‌تصویر خندانک
شما هم سلامت و ثروتمند باشید خندانک
ارسال پاسخ
فروغ فرشیدفر
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ ۱۱:۳۱
درود بر شاهزاده بانوی عزیزم ❤️
«اعتراضت» هم مثل همه ی شعرهات زیبا بود و پر از شعور .
ببخش که اینقدر دیر رسیدم ...
این روزها ...
امان از این روزهای پر از «بغض»
من که حوصله یک هیچ کاری رو ندارم.

وجود نازنینت دور از گزند.
🌹🌹🌹❤️❤️❤️

شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۰۰
درود بر بانو فرشیدفر عزیزم خندانک
خوش آمدید خندانک
حضورتان چه زود چه دیر زیباست و بسیار ارزشمند خندانک
ممنونم از مهر کلامتان خندانک
واقعنی همینطوره... روزهای سختیهعع، فقط امیدوارم به خیر بگذره و حق خون‌های ریخته شده، پایمال نشعع خندانک
ممنونم از دعای خیرتون و همچین خندانک
ارسال پاسخ
صبا حضرتی جامیسوو
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۴ ۱۷:۲۲
درود بر شاهزاده خانوم عزیزم
چه قدر حق و تلخ نوشتید

قلمتون مانا و قلبتون سبز مهربان بانو
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱ اسفند ۱۴۰۴ ۱۴:۵۸
سلام صبا خانوم خندانک
خوش آمدید خندانک
حضورتون زیباست خندانک
مچکرم به مهر خواندید خندانک
در پناه حق خندانک
ارسال پاسخ
محدثه سمرقندی
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۴ ۱۲:۵۳
زیبا و عمیق این درد را سروده اید قلمتان مانا 🌺
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱ اسفند ۱۴۰۴ ۱۴:۵۹
درود محدثه جان خندانک
خوش آمدید خندانک
حضورت زیباست خندانک
به مهر خواندی و در پناه حق خندانک
ارسال پاسخ
بهروز چارقدچی (مجنون)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۴ ۱۳:۲۱
شاهزاده خانوم
درود بر شما
چطور این شعر از نگاه تیز بین من دور بوده؟
به تاریخ سرایش نگاه میکنم
پانزدهم بهمن هزار و چهار صد و چهار
یادم آمد
آنروزها در کما بودم
خوب شد به هوش آمدم؟
نمیدانم
هنوز گیج و منگ
کورس
کارگر
انقلاب
اذان
باروت
انفجار
یاد شعری می افتم
« پیدا نمی شدی تو، شاید که مرده بودم»
چه خوب که از سرب ننوشته آید
وزن شعر خیلی سنگین می‌شد
برقرار باشید
شاهزاده خانوم
شاهزاده خانوم
جمعه ۱ اسفند ۱۴۰۴ ۱۵:۰۲
درود بر جناب مجنون ارجمند خندانک
خوش آمدید خندانک
حضورتون چه دیر چه زود برام زیبا و ارزشمنده..‌.
درکتون می‌کنم، شرایط خوبی نبود و نیست...
راستی از لطفی که توی پست آخرتون بهم داشتید بی‌نهایت سپاسگزارم...
محبتتون فراموش نمیشهع خندانک
در پناه حق خندانک
ارسال پاسخ
منوچهربابایی
يکشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۴ ۰۲:۴۸
درود و مهر
دوبار خواندم و بیشتر فهمیدم
دست وقلمتان بی بلا👍
محمد حسنی
يکشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۴ ۰۵:۳۴
از سربازان علی
به سربازان علی
مارا مالک، مرخصی داد
تا مردم در طلب حق، لکنت نگیرند
شما مالک شدبد
زبان از مردم بگبربد؟!
تا بیان شود
خواری و خفت و خبابان گردی ...ادامه
این شعر از من تایید نشد اعتراصی با اسناد تاریخی(خطبه ۵۳ نهج البلاغه)
زبان اعتراض یا هیچ زبان دیگری اینجا پاسخگو نیست
صمنا، شعرتان زیبا بود
با حق خندانک
رقیه کریمی (رها )
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ ۱۹:۱۶
درود شاهزاده خانم دست مریزاد بنازم بر این قدرت قلمتان. مانا باشید
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


(متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
ارسال پیام خصوصی

نقد و آموزش

نظرات

کاربران اشتراک دار

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

مشاعره

کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
0