جمعه ۲ آذر
بانو ضیغمی شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر سیب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۰۲ شماره ثبت ۱۴۰۹۲
بازدید : ۷۵۳ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
بانو شاعره منیژه ضیغمی
راه مده به دلت هیچ غمی
ای که بودی همه را یاری
اکنون خفته ای در بستر بیماری
شعرمان پیشکش شما باد
هدیه ازیاران شعرناب باد
صمیمانه ترین درود بر شما باد
دعای یاران، همه سوی شما باد
اجابت دعای ما با خدا باد
امیدکه زودتر حالت خوب باد
برگردی به جمع خوب دوستان
دل ها گردد از حضورت شادمان
بسرایی باز،شعر های خوب وناب
درد و غم ها گردد همچو حباب
از حضورت دل ها شاد شود
شادمانی تو پایدار شود
نیک بمانی و جاودان
قلبت بتپد برای فرزندان
در کنار همسر خوبتان
شادی را کنید دو چندان
از شادیت شکوفه های باغچه
به وجد آیند و زود باز کنند غنجه
رنگ شادی بماند بر در و دیوار خانه
زندگی به کامتان باشد هر زمانه
__________________
مناجات با خدا
دعا می کنیم برای بانوی خوب شعر ناب
تا کند خدای متعال دعایمون را مستجاب
خدایا به درگاه تو پناه آورده ایم
برای سلامتی اش دست به دعا برده ایم
شفای زود برای او می خواهیم
تاحضور سبزش را دوباره باز یابیم
خدایا تو نیک هستی و مهربان
حال بانوی شعر ناب، خوب بگردان
غم و درد از او دور نما
عطر حضورش باز پراکنده نما
برگردان به حضور خانواده اش
شاد کن دوباره اهل کاشانه اش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.