يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
1
آن روزکه عاشق بودی
حرفای زیادی داشتی
حرفهایی عمیق
قدم می زدی، می خندیدی
هنوزهم...
منیم سئوگیلیمی آپاردی (عشق ِمن را برد)
آن جورغافل شدی
جور جور بود با دستانت
لبها
وصدای آپارات شده
اندازه ی دردهایی ست که می کشیدم
تصویرهایی که برده بودی
منیم سئوگیلیم گنه وار (عشق من هنوزهم هست)
بازهم هست
بازهم.
درعشق،
پاییزترین برگ بودی
برگی که پاییزهم
نمی شنا سد
.................................
2
لحظاتِ از دست رفته
شمشیر ربودن توبود
گذشته هم
کاش دل داشت!
...........................................................
http://s3.picofile.com/file/7623728602/%D9%84%D8%A8%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AA%D9%88.jpg
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.