پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امير حسين اميريان .د
آخرین اشعار ناب امير حسين اميريان .د
|
مادرش چشم به راه
دست لرزان و دلي
...........................- پر غم وسوز
مي نشيند لب ايوان خاموش
شاخه اي از گل سرخ
هديه دامن مادر
.........................- كه عزيزي تو هنوز
مادرش چشم تر و دل نگران
مي گشايد دستان
كه بيا باز
به اغوش و برم
در دلش ترس سوال فرزند
چه جوابي بدهد . . چون بپرسد
كه چرا نيست . كنارت
...............................- پدرم
با شرمندگي يك نصيحت ...فرزندي كه خارج از كشوري . انقدر كم لطف به پدر و مادر نباش كه روزي با يك تلفن بيايي و ان كه بايد باشد پرواز كرده باشد .. ( اين سروده را سالها پيش بر اساس مشاهده ام از گريه هاي مادري لب ايوان منتظررسيدن فرزند از فرودگاه ديدم . ..امد اما دير .( اين شعر را پس از مهلت قانوني سايت براي حذف .حذف ميكنم . دلم ميخواهد در اين سايت فقط با غزل كنار دوستانم باشم . متشكر م از شما كه ميخوانيد . )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.