پنجشنبه ۱ آذر
چهار هایکو (1) شعری از فرهین رام
از دفتر هایکو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ۰۳:۵۲ شماره ثبت ۱۳۸۵۸
بازدید : ۲۲۷۵ | نظرات : ۱۹۴
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
1-
زندانی
رویای آزادی را
قفل می زند
به پروازی که به خواب دید
2-
زنی فرتوت
در انتهای افق
رویای دختر بالغ را
آرزو دارد
3-
محو شده رویای آزادی
میان این همه هیاهو
در ماه آخرتاریخ
4-
کودکی
حسرت پیرمرد است
قد کشیدن
رویای کودک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی عالی عالی
احسنت