سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

بسم الله الرحمن الرحیم به سایت خودتان شعرناب خوش آمدید مدیر موسس سایت ادبی شعرناب فکری احمدی زاده(ملحق)

پنجشنبه ۲۸ خرداد

من نماد عشق این دورانم

شعری از

سید علیرضا دربندی

از دفتر ترانه های بی صدا (ترانه ها) نوع شعر رباعی

ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴ ۲۲:۳۵ شماره ثبت ۱۳۸۳۴۵
  بازدید : ۷۹   |    نظرات : ۱۶

رنگ شــعــر
رنگ زمینه

 
کاش میشد ببینی چشمامو که چجوری غمگینه
اشکی رو که حاکی از دردی سهمگینه
حتی یک نظر تو رو سالهاست ندیده
توی داغ و ماتمه این غمِ سنگینه
 
این دل درگیره یه عشق دیرینه
دلی که فرهاد واسه شیرینه
دلی ساده ؛ دلی رنجور
ای وای که زود باور و خوش بینه
 
دلِ تب دار ؛ دلِ مظلوم ؛ دلِ بیدارم
دلِ معصوم ؛ دلِ بیمار ؛ دلِ پُر از خارم
هنوز هم مونده چشماش به راهِ یار
بیاد و تا دَمِ آخر بشه دلدارم
 
تنها شعله ی مهرِ تو در جانم
رنگ رخِ تو همه افکارم
هر که خواند و شنید فهمید
از حسِ توست خط به خطه اشعارم
 
من خود آزار ِاین حسِ سوزانم
من از جان خواهانِ این باد و بورانم
ضربه ی آخر را هم بزن که
من نماد عشقِ این دورانم
 
شعر : علیرضا دربندی
۳
اشتراک گذاری این شعر
نقدها و نظرات
محمدرضا آزادبخت
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۰۸:۳۹
درود بر شما خندانک خندانک
سید علیرضا دربندی
سید علیرضا دربندی
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۱۰:۳۲
درود بر شما و نگاه شما جناب آزادبخت 🙏
ارسال پاسخ
شاهزاده خانوم
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۱۶:۵۹
خندانک خندانک
درود بر شما بزرگوار خندانک
سید علیرضا دربندی
سید علیرضا دربندی
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۱۷:۰۲
درود بر شما سرکار خانم 🙏
ارسال پاسخ
سید مرتضی سیدی
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۰۸:۱۵
سلام و درود بر شما دوست گرامی خندانک خندانک
سید علیرضا دربندی
سید علیرضا دربندی
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۱۰:۳۳
درود بر شما آقا سید هنرمند و نازنین 🙏
ارسال پاسخ
محمد باقر انصاری دزفولی
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۰۸:۵۰
با ارادت
بسیار بامعنا.
شورانگیز وزیباسرودی بود
قلمتان نویسا
هزاران درود
ادیب فرهیخته بزرگوار
خندانک خندانک خندانک خندانک
سید علیرضا دربندی
سید علیرضا دربندی
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۱۰:۳۳
درود فراوان به استاد نازنینم
بسیار بسیار سپاسگزارم 🙏
ارسال پاسخ
ابوالحسن انصاری (الف رها)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۱۰:۰۵
درود تان گرامی

زیبا بو د

خندانک خندانک خندانک
سید علیرضا دربندی
سید علیرضا دربندی
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۱۰:۳۴
درود بر شما استاد انصاری نازنین
بی نهایت سپاس از مهر و نگاه حضرتعالی🙏
ارسال پاسخ
نرگس زند (آرامش)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۲۰:۴۲
درود وعرض ارادت خندانک
زیباست خندانک خندانک
موفق باشید خندانک خندانک خندانک
سید علیرضا دربندی
سید علیرضا دربندی
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۲۲:۵۵
درود بر شما سرکار خانم
زیبایی از نگاه شماست 🙏
ارسال پاسخ
جلیل میاحی
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۲۱:۴۳
بی‌نهایت زیبا و جان‌سوز بود، جناب دربندی عزیز

سطر به سطر، آینه‌ای از دردی عمیق و عشقی بی‌پناه...
واژه‌ها نه‌تنها روایت‌گر یک دل عاشق‌اند، بلکه گواهِ زخمی‌اند که هنوز می‌تپد.

این شعر، صدای آه دل‌هایی‌ست که عاشقی را نه از سر هوس، که از جان شناخته‌اند.
قلمتان پر توان و دلتان همیشه در مدار مهر، اگرچه زخمی.
خندانک خندانک خندانک
سید علیرضا دربندی
سید علیرضا دربندی
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۲۲:۳۶
درود فراوان جناب میاحی نازنین
بی نهایت سپاسگزارم از لطف و مهر بنده نوازانه شما 🙏

در زبان نمیگنجه حد خرسندی بنده از بینش والای شما... که در تمامیه موارد سروده رو با همان اندیشه نوشته شده توصیف کردید
این درجه از بینش قطعا حاصل یک سلوک شاعرانه است که به هنر و در نهایت به کمال ختم میشه
ارسال پاسخ
میکائیل نجفی(سراب )
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۲۲:۴۰
درود بر شما..
بسیار زیبااااست..
خندانک خندانک
خندانک
سید علیرضا دربندی
سید علیرضا دربندی
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ۲۲:۵۶
درود بر شما جناب نجفی
بسیار سپاسگزارم🙏
ارسال پاسخ
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


ارسال پیام خصوصی

نقد و آموزش

نظرات

کاربران اشتراک دار

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

مشاعره

کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
0