پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر عباس (یزدان) عظیمی
آخرین اشعار ناب عباس (یزدان) عظیمی
|
سر فرزانه می کوبد ، به قَلماسنگ چون خامی
قمر سرگیجه می گیرد ، زٍ نیش عقرب عامی
شَه عالم؛ هواخواهی، نه از بهر سگ هار است
که تاج از سر بیندازد ، چو کوری می شود رامی
عباس ( یزدان ) عظیمی
مهر ۱۴۰۳
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ارزوی سلامتی برای شاهزاده خانم بزرگوار
سپاس از توجه و همراهی و تذکر به جای شما
پایدار باشید | |
|
سلام و عرض ارادت جناب مهدی پور ، استاد عزیز
خوش امدید | |
|
درود بر استاد نظری بمب انرژی
آفتاب مهرتان تا همیشه تابان | |
|
درود بر شما جناب مدهوش عزیز
حضورتان سبب مسرت است برای ما
پاینده باشید | |
|
هزاران درود بر شما
ممنونم از همراهی پر مهر شما
تندرست باشید | |
|
درود بر جناب طاهری بزرگوار
نگاه زیبایتان جاویدان
سربلند باشید | |
|
سپاس فراوان
جناب نجفی عزیز
پاینده باشید | |
|
درود بر معلم نمونه تندرست باشید | |
|
سلام و عرض ادب استاد انصاری
سپاس از این همه لطف
روزگارتان نیکو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ولی در وزن دوبیتی نمیگنجههه... و قطعهای تحسینبرانگیزه...
درود بر نیکلاس کیج ایرانی
شاد باشید