يکشنبه ۴ آذر
دُر وجود شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ۲۱:۳۵ شماره ثبت ۱۳۳۱۱۸
بازدید : ۴۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
تو نه یکخاطره سَرسَری و سَهل و عبوری هستی
که نشستی به خیال و جانم
تو تجلی داری
پر از جریانی
دائمی پر تکرار
که همیشه هستی
در دل و لحظه و هر ثانیه ام
دَم آغاز.....
دمت گرم که این گونه به سختی
پای کار دل واداده ما می مانی
به خیال و به دل هر آنم
تو به رگهای وجودم همه دم
مثل یک سربازی
که نگهبانی از مرز جنون را به دل من دارد
به قدم رو زدنت در رگ جان
پرچم عشق به دوش
ومسلح به قشنگای نگاه
به قداست زحریم این عشق
حافظ دُر وجودت به تمامم هستم
قدم آهسته بیا
خاطرم دائم و بسیار تو را می خواهد
از تن خسته هرشب تو مرا
به دل صبح امید
ببرم در دل عیش آغوش
تب و بی تابی من را دریاب
که پر از خواهش و اِسرار و تمنا هستم
تو بیاپلکگشا
وبگو منتظری
تا مرا در خودِ خود
تا ابد مثل خودت
دوستم داشته باشی ای جان
و بدانی که من
با تمام جانم
دوستت می دارم
دوستت می دارم
دوستت می دارم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۳/۱
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها سپاس از مهرتان و نکته سنجیتان حتما لحاظ می کنم واژه زیبایی رو پیشنهاد دادید بهترینحال نصیب دل پر مهرتان استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درودها
نیمایی زیبا و نکته پردازی سرودید
عالی و ارزشمند
جزو ادبیات غنایی
فقط به نظرم به جهت رعایت آهنگ و وزن شعر ،
در سطر چهارم به جای واژه ی ( پُر ) می توان ( مَملو)
نوشت .
سلامت و دلشاد باشید
قلم تان جاودان نویسا