يکشنبه ۴ آذر
درویش شعری از محمدرضا پورآقابالا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ۱۵:۰۸ شماره ثبت ۱۳۳۱۰۹
بازدید : ۱۱۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمدرضا پورآقابالا
آخرین اشعار ناب محمدرضا پورآقابالا
|
درویش همه اعتبارم از توست
در حصر تن انحصارم از توست
این کوزه به دست یار گل شد
وین جمله که اعتبارم از توست
چشم نگران باغ جاریست
ابری او دلا بهارم از توست
هان بند نفس ز آتش تو
سبزی سر اعتدالم از توست
بی خویشتنم مرا به من ده
زان رو که همه تبارم از توست
|
|
نقدها و نظرات
|
نظر لطف شماست بزرگوار | |
|
خیلی خیلی ممنون از نظر و توجه شما بزرگوار | |
|
سپاس فراوان | |
|
درود بر شما خیلی سپاسگزارم از توجه و لطف شما. دقیقا درست میفرمایید درباره هجا ها و استفاده از وزن و ریتم ، از اوزان سنتی و کلاسیک استفاده نمیکنم و قالب آزادتر معیار بنده است. | |
|
نظر لطف شماست | |
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متفاوت و زیباست