يکشنبه ۴ آذر
سرقفلی شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ۲۳:۲۷ شماره ثبت ۱۳۲۹۷۶
بازدید : ۲۲ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
ای شُرره به جان....
ای هیجان در دل شعرم
از آمدنت واژه سرازیر و روان شد
صد بار چکیدی به دل آن
متن از تو به وجد آمد و بسیار گران شد
ای شعر دل انگیز
حالا نگران از چه نباشم
هر بار چکیدی به قلم
حالت اغماء
آمد به دل خلسه ی بی وصف تماشا
از شوق نیاز ودل خواهش ، زتمنا
کز سمت تماشا به سراغ دل و جان شد
دیگر تو نخواه از من واداده تسلیم
رو ازتو بگردانم و مشغول کسی غیر تو باشم
این است محالی که هرگز
در من نبود ،نیست،نیاید
خود واقفی و نیز بدانی
کین عیش که در جان و روانم
از روز نخستین بنشته
سرقفلی بود است برای من و جانم
مثل نفس و اب حیات است
جاری تر از آنی به دل آنِ وجودم
بند امدنش کارمحال است
ای در دل و جان
جانجهانم....
خود گو چگونه
با عشق تورا دوست ندارم
با عشق تورا دوست ندارم
با عشق تورا دوست ندارم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۳/۲۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز
رندانه و عارفانه
دستمریزاد