۱) جُرحِ ناهید
سایه هایی غلیظ
ماهتابِ چاشت،
چکیده های شب
عمیق تر از آنند که ...
۲) گلهای خشکیده لا به لای آلبوم ،
قبرستان
پر از عکسِ یادگاری ...
۳) کینه ها قلبش را رنده می کرد
چشم هایش را
می شست پیاز ...
۴) آغازِ سپیده
و دور انداختنِ شمع های سیاه ...
۵) همیشه روی آب می خندید
مظلوم ترین گل دنیا
نیلوفر آبی...
۶) تلخ می نوشمت
به یک فنجان تنهاییِ حل شده در گذرِ ثانیه ها...
۷) با تو می خندم هنوز
زیرِ گنبدِ کبودِ زخم هایم...
۸) بی سبب نبود
اشکی که می ریخت
ساعتِ شنی...
۹) یکی بود
یکی نبود
اما من
هنوز "عاشقش" بودم...
۱۰) بهار میشود
کوه که بگرید...
۱۱)جبرِ ناشکیب
بر تخته سیاهِ شب ،
و مهتابی که
کمانکی ست از n فانوس...
۱۲) جنسِ گفتگو ها همه زخم بود
چسبِ زخم
باقیِ پولهایمان ...
۱۳) جارو میزد آسمان را
آفتاب
سرشک ناهید هنوز بر جای مانده بود ...
۱۴) تمامِ کمد را زیر و رو کرد
آغوش
پیراهنی که هیچگاه اندازه ی تنش نشد...
۱۵) پرواز
برای همه معنایی یکسان داشت
کسی درد عقاب را نمیدانست...
۱۶) لب هایم را فشردم
چه بسیارند
احساس های از دهان افتاده...
) به نامِ اتوبانی که
همه یادشان رفته بود
روزی یک شقایق بوده ست...
۱۸) عروسکی پشت ویترین مغازه
فریادِ
"من هم انسان هستم" ...
۱۹ ) در های بهشت باز میشد
اندک بودند
اهالیِ صبح...