من آموزگارم،باید مهربان باشم
برایِ بچه هایم باغبان باشم
هرچه اتفاق اُفتد بیرون از کلاسم
پشت در بماند،باید در کلاسم آرمان باشم
در این مهد عذاب و روزگار بی وفایان
اگر درد و غمی باشد باید جاودان باشم
کلاس درس کوچک بچه های پُر هیاهو
دلی صاف و بزرگ باید،باید آسمان باشم
برای دانش آموزی که درسش را نمی خواند
باید خنده رو بود و باید نردبان باشم
چه در بازی چه در شعر و چه در درس
نباید لحظه ای ساکت باید در میان باشم
چه در سرما و گرما و چه در باران و برفش
برای خسته دل باید چون یک آشیان باشم
کسالت هم نباشد دلیلی بر سر کارم
همیشه مدرسه هستم اگرکه نیمه جان باشم
شنیدی چند خطی از من و عشق و علاقم
من آموزگارم،باید مهربان باشم...
شاعر:آرمان طاهری
پی نوشت:
درودهای فراوان خدمت تمامی عزیزان جانم.
این چند بیت شعر دلی را تقدیم میکنم به تمامی اساتید، معلمان و علی الخصوص آموزگاران شریف و مهربان وطنم.
همواره شاد و پیروز و درپناه قرآن باشید.
🤍🙏🌹
اسم دلیرو آوردید پس دیگعع نباید به وزن نگاه کرد
بسیار ساده و بیریاست...
انشاءالله که خدا شماااا معلمهای دلسوز، فداکار و مهربان رو حفظ کنه...
همواره سلامت و ثروتمند باشید