جمعه ۲ آذر
چه کارمیکرد آدم اگر، شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۲۶ شماره ثبت ۱۳۱۸۰۲
بازدید : ۶۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
چه کارمیکرد آدم اگر،
چه کارمیکرد آدم اگر،
بهانه نبود ؟
چه کارمیکرد رؤیای باغ اگر،
جوانه نبود ؟
چه کارمیکرد رؤیای گُل اگر،
پروانه نبود ؟
چه کارمیکرد تنوع اگر،
نوبرانه نبود ؟
چه کارمیکرد ساز اگر،
ترانه نبود ؟
چه کارمیکرد دریا اگر،
کرانه نبود ؟
چه کارمیکرد آدم اگر،
کمکهای خواهرانه و،
برادرانه نبود ؟
چه کارمیکرد تاریخ اگر،
زمانه نبود ؟
چه کارمیکرد آتش اگر،
زبانه نبود ؟
چه کارمیکرد کاروان اگر،
روانه نبود ؟
چه کارمیکرد خواب اگر،
ظلمتهای شبانه نبود ؟
چه کارمیکرد درد اگر،
ناله های ،
غمانه نبود ؟
چه کارمیکرد آرش اگر،
کمانه نبود ؟
چه کارمیکرد یقین اگر،
گمانه نبود ؟
چه کارمیکرد صبر اگر،
موانع نبود ؟
چه کارمیکرد خاک اگر،
سمانه نبود ؟
بهمن بیدقی 1403/5/16
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد گرانقدر بزرگوارید از الطافتان متشکرم و قدردان مهرتان ام شادمان باشید و سلامت درپناه آن مهربانترین | |
|
با سلام و عرض احترام جناب آقای حاجی پور گرانقدر بزرگوارید از الطافتان متشکرم و قدردان مهرتان ام شادمان باشید و سلامت درپناه آن مهربانترین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
استاد بزرگوار
سرشار از احساس زیبایی است
درودفراوان برشما