سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 3 آذر 1403
    22 جمادى الأولى 1446
      Saturday 23 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        شنبه ۳ آذر

        ساحلی آرام

        شعری از

        افسانه احمدی ( پونه )

        از دفتر آرامش درون نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ۰۲:۴۰ شماره ثبت ۱۳۱۷۷۴
          بازدید : ۹۳   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )

        شانه ای ! ساحلی آرام ، دلت دریایی!
        مرزِ آرامشی و ، دین من و دنیایی


        سینه ات باغ اقاقی و نگاهت خورشید
        قد کشیدم وسط باغ دلت ، افرایی


        دورم از هُرم نفس های تو و دستانت
        تا دلم بهانه ات را بکند ، اینجایی


        با گرفتاری بسیار که داری جانم !
        پای بی حوصلگی بی اگر و امّایی


        هر دوچشمت غزل و خنده به لبها داری
        مثل یک جام شرابِ کهنه ای ، گیرایی


        شک ندارم که به این قلب ضعیفم جانی
        همچو یک عضو که پیوند منی ، اهدایی


        بعد یک فاجعه ی تلخ و زمین افتادن
        بهترین حادثه ای ، واژه ترین اِنشایی


        حالِ یک خواب خوشی در وسط کابوسم
        مثلِ یک بوسهٔ شبنم  ، به گلی زیبایی


        رنگ احساس دلت واژه ندارد ، خاص است
        علت شعر پر از  جاذبه ی نیمایی


        "پونه" ها گرد و غبار از تن خود می شویند
        وقتی از دور به دیدارِ دلم می آیی


        افسانه_احمدی_پونه

        ─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2