يکشنبه ۴ آذر
حضرت دلخوشی بی وقفه شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۱۰ شماره ثبت ۱۳۱۵۰۵
بازدید : ۹۴ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
جذبه مست نگاهتبهکنار
که مرا برد به یغما در آن
گرمی دستانت
لب پر شبنم تو
تب تُند تَن و آغوش پراز آتش تو
حضرت دلخوشی بی وقفه
شعله از تو به لغت نامه عشرت بنشت
عیش هم معنی خود را زتو یافت
داغی و شعله ، شرار و آتش
همگی از تو برایم معنا
معنی گرمی جان
این میان بودن تیر و مرداد
یا خود شهریور
فصل تابستانه
چه برای سخن و عرضه اندام به خود می دارند
گرمی مست نگاه تو به دل
سَر و برتر به تمام این هاست
باش ای حضرت جان بخش به جان
گرمی بودن تو
واژه ها را به سَما وادارد
شعر خودجوش چکد
چکهچکه زهمان مست نگه
یا لب و شوق خیال و آغوش
حضرت شعر.......
خدای احساس....
کاتب جمله اشعار نگاهت خواهد
تا ابد شعله بگیرد ،سوزد
در تب تند تن و آغوشت
فصل خوشبختی جان
حضرت جان.......
به تمام دل هر سال منی
گرمی مست نگاه تو به دل
دوستت می دارم
دوستت می دارم
دوستت می دارم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید جالب بود