جمعه ۲ آذر
دیر فهمیدم شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۱۳۱۱۳۲
بازدید : ۱۰۱ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
وجود رنگ کسل را ز چهره برچیدم
تمام خستگی ام را به سایه بخشیدم
عبور کرده ام از ابرهای خشکِ خیال
ستاره گون شدم از برج شب درخشیدم
به یک گزارش نافذ که شهرتم را برد
به نظم تازه رسیدم به خود خروشیدم
کلید واژه خطا بود قفل شد دهنم
به شهر چشم حیا مرده چشم پوشیدم
به غمزه زنده نمودی وجودغم زده را
شبی که مرگ دلم را نمرده می دیدم
به بند می کشدم رشته های ریزودرشت
پرستشم به غلط بود ، دیر ، فهمیدم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی رندانه و زیباست