شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
گفتی پَرم هستی
در نا مرادی یاورم هستی
دیگر نداری عشق و احساسی که می گفتی
چون خنجری در پیکرم هستی
چشم ترم هستی
********
کو بال ِ پروازت
احساس ِ تند ِعشق ِ آغازت
کو آن غزلهایی که می زد شعله بر جانم
کو ساز و سوز و شور ِ شهنازت
کو بانگ ِ آوازت
********
با من جفا کردی
بال و پرم بستی رها کردی
غافل شدی منهم خدایی مهربان دارم
دل را به عشقت مبتلا کردی
رفتی خطا کردی
********
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود