پنجشنبه ۱۷ آبان
آینه شعری از محمدرضا حسینعلی
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ ۰۲:۰۱ شماره ثبت ۱۳۰۴۵۳
بازدید : ۱۱۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محمدرضا حسینعلی
آخرین اشعار ناب محمدرضا حسینعلی
|
نگاه میکنم به تو، تو هم نگاه میکنی
و با نگاهِ سرد خود، مرا تباه میکنی
به یادِ عمر رفتهام، به سویت آه میکشم
تو هم دهانِ خویش را، شبیه آه میکنی
تو یادِ رنجِ رفته را دوباره تازه میکنی
تو یادِ عمر رفته را، شکنجهگاه میکنی
چقدر خستهام ز خود، چقدر خستهای تو هم
نگو که نیستی نگو که اشتباه میکنی
چه سرد و بیتفاوتی به حرفهایم آینه!
نه گریهای نه خندهای، فقط نگاه میکنی!
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی زیبا خواندید استاد | |
|
درود استاد انصاری عزیز سپاسگزار مهرتان هستم بزرگوارید | |
|
درودها جناب اکرمی زیبا نگاه پرمهر شماست سبز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.