جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
|
🍃🌷🍃
به نام خدا - تنورِ احساس
🍃🌷🍃
گُسترده سُفره مادر با نانِ سَنگَگِ گَرم
قلبش تَنورِ احساس جان میدهم به آزَرم
با اشک می نویسد قَلبِ قلم ز یادت
عطرِ تو داد بَر گُل شَاءنِ طَراوتی نَرم
🍃🌷🍃
|