پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
برایت نامــه ای دارم، بخــوان و رازداری کن
شبی سر کن کنار من،جنون در عشق جاری کن
از آن سرخی لب هایت،بزن قفلی به لب هایم
بــرای مـن که دلتنگــم بیـــا با بوسـه کاری کن
کمی احساس آرامش،نوازش های پی در پی
در آغوشم بگیر ای جان، تو هرچه دوست داری کن
جــدالِ عقــل با دل را بیــا پا در میـــانی کن
تو ای معشــوقِ زیبــایم برایم جان نثــاری کن
بیــاور جـامی از چشمت به شوقِ مستیِ دنیــا
زمستانِ وجــودم را به یک جـــرعه بهــاری کن
#بهـــارهطــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
شاهزاده خانوم عزیز و دوست داشتنی❤❤❤
سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🙏🌺🌺
روزگارتون قرین شادی و آرامش❤🙏 | |
|
درود و عرض ادب استاد ارجمند
سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🙏🌺🌺
سلامت و پایدار باشید، ذره نوازی می فرمایید
🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود بر بانوی واژه ها❤❤❤
سپاس از مکث نگاه زیباتون🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و احترام بزرگمهر
سپاس از توجهتون🙏🙏🌺🌺 | |
|
ادیب ارجمند درود و عرض ادب
سپاس، زیبانگاهید🙏🙏🌺🌺 | |
|
ادیب ارجمند درود و احترام سپاسگزارم زیبانگاهید
🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب بزرگوار سپاس از توجهتون
🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و احترام ادیب بزرگوار سپاس از نگاه زیباتون به مهر خوندید🌺🌺🙏🙏 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس از لطف نگاه زیباتون سلامت و پایدار باشید
🌺🌺🌺🙏🙏🙏 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمتد
سپاس از نگاه عالی تون🙏🙏🙏🌺 | |
|
ادیب ارجمند درود و احترام
سپاس از لطف نگاهتون
🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
بانو صیاد عزیز درود و ارادت
سپاس، زیباوجودید🙏🙏♥♥ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانو طلایی عزیزم
شاد باشید