پنجشنبه ۲۴ آبان
سه تا دوبیتی دربارهی جنگل شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر دوبیتی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۳۷ شماره ثبت ۱۲۸۱۹۳
بازدید : ۱۶۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
۱
بگو از راز جنگلهای انبوه
که هم از دره میبالد، هم از کوه
بگو از جذبهی آوای جنگل
که هم لبریز شوق است و هم اندوه
.....................
۲
بگو از عطر پاک و ناب جنگل
که مانده بر تن بیتاب جنگل
همان عطر خوش لبریز رویا
که جاری میشود در خواب جنگل
......................
۳
بگو از قصهی اعجاز جنگل
بگو افسانهای از راز جنگل
بگو از جذبهی جادوی نابی
که سیال است در آواز جنگل
..............................
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بودند
دستمریزاد