سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      اشک میریخت مداد

      شعری از

      بهمن بیدقی

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ۰۵:۲۸ شماره ثبت ۱۲۷۶۸۲
        بازدید : ۱۰۷   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بهمن بیدقی

      اشک میریخت مداد
       
      پُراز شهوت شده دل ،
      کو پس اعتقاد ؟
      چقدر زشت است ارتداد
      به ما ،
      اینهمه شک و،
      بی مقصد و مقصود بودن را ،
      که داد ؟
      بدونِ شک ،
      اگر وضع اینگونه بمانَد ،
      میمانیم دراین راه و،
      دراین امتداد
      حتی حینِ این نوشتن ،
      اشک میریخت این مداد
       
      بین اینهمه اضداد ،
      با اینهمه کوته فکری هامان ،
      کلی بیراهه درپیش مانده
      کلی هم انسداد
       
      اینهمه مسیرِ بن بست ،
      سوی دیوار میرود
      بسوی بهشت شدّاد
       
      بسوی مخمصه ای ،
      ز افکاری پلید و،
      برداشت هایی زیر و رو  ز دنیا ،
      تمامی برعلیهِ نیک بختی هامان ،
      همچو اعداء
      سوی یکریز، گناهان را شمردن
      سوی چُرتکه
      سوی انبوهی ز اعداد
       
      بهمن بیدقی 1402/10/27
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0