شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر زری حیدری خواه (زرین پاشاکی)
آخرین اشعار ناب زری حیدری خواه (زرین پاشاکی)
|
از درد دل خسته ، ای شانه چه می دانی
سنگینی دردی را مردانه ، چه می دانی
وقتی که زده تکیه بر شانه ی آوارش
اشکی که فراری شد دزدانه ، چه می دانی
عاصی شده از زخم بال پر پروازش
از گوشه نشینیِ در خانه چه می دانی
یک پر که نباشد تا سیمرغ فرود آید
از مرگ اساطیر ِافسانه چه می دانی
از مسجد و سجاده وقتی که اجابت نیست
از چله نشینی ، در بتخانه چه می دانی
ای کاش بدانی تو مردانه شکستن چیست
از مرد به دنبال پروانه ،چه می دانی؟
#زرین_پاشاکی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
|
نقدها و نظرات
|
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🌺🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀 | |
|
سپاسگزارم از مکث نگاه تان 🌺🌺 | |
|
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🌺🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀 | |
|
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🌺🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀 | |
|
درود بزرگوار سپاس از توجه تان اما یکبار دیگر تقطیع کنید متوجه میشوید که گوشه ن شی نی یِ
| |
|
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🌺🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀 | |
|
سپاسگزارم بزرگوار مهرتان مانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبایی بود