شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مهدی عبدلی حسین آبادی
آخرین اشعار ناب مهدی عبدلی حسین آبادی
|
کاش از این معرکه ی عشق ، گذر می کردم
قاصدک را به تماشای تو زیبا خبر می کردم
من به دام تو گرفتارم و این ، دشوار است
باید از دیدنت ای یار ، حذر می کردم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاهزاده خانوم
ممنون و تشکر از نقد شیرین شما
در حقیقت خودم هم نمیدانستم که این شعر در چه قالبی هست و سهوا" دو بیتی را انتخاب کردم.
لطفا" اگر شما و دوستان میدانید راهنمایی بفرمایید که این شعر در چه قالبی می گنجد
سپاس از وقتی که برای بنده می گذارید | |
|
درود بر شما جناب خوشرو
سپاس از لطف و محبت شما
روزگارتون خوش | |
|
درود بر شما جناب محمدی
عمرتان طولانی | |
|
درود و عرض ارادت جناب فاضلی نژاد
ممنون و تشکر
| |
|
درود بر شما جناب کریمی
سپاسگزارم | |
|
درود بر شما بانوی ادیب
ممنون و سپاسگزارم از شما
زنده باشید به مهر | |
|
درود و عرض ادب و احترام
سلامت و تندرست باشید بانو | |
|
درود بر شما بانو
ممنون و متشکرم از وقتی که گذاشتید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
جسارتا دو بیتی با هجای کوتاه شروع میشه.. وزن هم وزن دوبیتی نیست.. پس در قالب دو بیتی نمیگنجد
روز پر خیر و برکتی داشته باشید