پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر عارف افشاری (جاوید الف)
آخرین اشعار ناب عارف افشاری (جاوید الف)
|
از سوراخ کلید
به تن عریان جهان مینگرم
به لبخندی آغشته به ریا
به گذر سرد زمان مینگرم
دنیا
خوابیده در بستری آرام
میفریبد هر که را بخواهد با چشمکی
میکشاند در دام
من نیز گهگاه وسوسه شدم
تا کام گیرم از لبهایش
اما نگریستم بر تالار ادوار
آنجا که سرها میخ شدند بر دیوار
دستی بر گردن خود کشیدم
ردی از خون بدیدم
برخاستم
آه چه خواب و چه خیالی بود
نقش میلاد تا مرگ پادشاهی
بر سفالی بود
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان | |
|
درودها به زیبایی خواندید | |
|
سپاس از همراهیتان | |
|
سپاس از شما | |
|
درود و سپاس جناب انصاری گرامی | |
|
سپاس سعی کردم جالب باشد | |
|
سپاس بانو صدری گرامی | |
|
ممنون از نگاهتان | |
|
درودها و سپاس از شما | |
|
سپاس از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است