سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
بسم الله الرَّحمن الرَّحیم
صل الله علیکِ یا عزیزه العالمین
و السّلام علیکِ یا اُمَّ البُدور السَّواطع
یا فاطمة بنت حِزام الکِلابیه المُکَنّاة بِ اُمِّ البَنین
و رحمت الله و برکاته .
فاِنَّ لکِ عند الله شَاناً و جاهاً مَحموداً
و السّلام علی اولادکِ الشُّهداء
العَباس علیه السلام قمر بنی هاشم
بابَ الحوائج
و عبدالله و عثمان و جعفر
الَّذینَ اِستَشهَدوا فی نُصرَةِ الحسین علیه السلام بکربلاء.
فجزاکِ الله و اجزاهُم اَفضَلَ الجَزاءِ فی جنّات النّعیم .
اللّهُمَّ صَلّ علی محمّد و آل محمّد
عَدَدَ الخلائق الَّتی حَصرُها لا یُحتَسَب اَو یَعُدُّ
و تَقَبَّل مِنَّا یا کریم یاعزیزالرحیم یاالله
مادرِ عبّاس بودن نیست کمتر از شهادت
هست درعشقِ حسین و بیرقِ سُرخَش سعادت
راویِ این نهضتِ مَحشر شد و دلدارِ زینب
معنیِ ایثار بود اُمّ البنین روحِ عبادت
- شعر از خودم .
سلام و درود
زیبا سرودید زنده باشید