پنجشنبه ۱ آذر
دوبیتی با مضمون «آگاهی»(۷) شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر دوبیتی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۲۴ شماره ثبت ۱۲۶۲۹۸
بازدید : ۱۴۵ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
تو که آگاهی از راز شکفتن!
خبر داری از آغاز شکفتن!
تمام قلب و روح و جسم و جانت
پرند از حس اعجاز شکفتن!
شبنم حکیم هاشمی
|
|