پنجشنبه ۱ آذر
عشق شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۵۴ شماره ثبت ۱۲۶۰۹۲
بازدید : ۱۴۱ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
امروز می نویسم شعری که جاودانی است
دروصف آن گلی که خورشید آسمانی است
مجذوب خود نموده قلب فسرده ام را
آنکه تشعشعاتش در رنگین کمانی است
درقلب من نموده روشن چرا غ خود را
موسای کوه طورم آواش لن ترانی است
هرشب به یادرویش چشمم به آسمان هاست
یاد حبیب بودن موجش کهکشانی است
هرچند پیر وزارم وقتی سخن از عشق است
قلبم چو کوه تفتان در آتشفشانی است
گر یاد ما نمودی روزی و یا زمانی
گو باد تا رساند تاخیرت از جوانی است
الیاس دیدمت من از عشق می نگاری
بنویس ای عزیزم این عشق زندگانی است
|
نقدها و نظرات
|
درود شاهزاده خانوم آمین شما نیز شاد و سلامت باشید | |
|
درود برشما استاد عزیز از لطف شما سپاسگزارم شاد و سلامت باشید . | |
|
درود استاد ممنونم از لطفتان | |
|
درود برشما جناب آقای بهلول سپاسگزار لطفتان هستم | |
|
درود بر شما مهربانو حصارکی از لطف شما ممنونم | |
|
درود برشما هواجان سپاسگزارم🌺🌺🌺🌼🌼🌼🌸🌸🌸💐💐💐 | |
|
درود بر شما هواجان درود بر نگاه زیبایتان🌼🌸💐🌼🌸💐🌼🌸💐 | |
|
درود بر شما هواجان بی نهایت ممنونم 🌼🌸💐🌼🌸💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
سلامت و ثروتمند باشید