شنبه ۳ آذر
نوگل بابا شعری از سید مصطفی سامع
از دفتر لاله زار سامع نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۴۶ شماره ثبت ۱۲۵۵۴۳
بازدید : ۲۱۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سید مصطفی سامع
|
مبارک بر شما میلاد زینب
بود جشنِ صفا در یاد زینب
پرد مرغِ دلم سوی مزارت
مزار با صفا و زرنگارت
شود روزی دمشق آیم جوارت
بخوانم مدحتت اندر دیارت
مبارک بر شما میلاد زینب
بود جشنِ صفا در یاد زینب
گلی از گلشن طاها است زینب
قرار هر دل شیدا است زینب
عقیله دخترِ زهرا است زینب
فهیمه نو گل بابا است زینب
مبارک بر شما میلاد زینب
بود جشنِ صفا در یاد زینب
تویی کنزِ حیا خاتون زینب
ز لطفت کن نگاه ممنون زینب
به محشر سوی این محزون زینب
ز حبت من مران بیرون زینب
مبارک بر شما میلاد زینب
بود جشنِ صفا در یاد زینب
بخوان سامع تو مدحِ دخت حیدر
همان خاتون شیر ِ شیر داور
بلرزد از کلامش کاخِ کافر
به تقریر چون پدر باشد سخنور
مبارک بر شما میلاد زینب
بود جشنِ صفا در یاد زینب
۱۴۰۲-۰۸-۲۹
|
نقدها و نظرات
|
🌻صَلّی اللهُ علیک یا بنت المرتضی یا جبل الصَبر یا عزیزه الزّهرا یاعمّتی زینب کبری 🌻
| |
|
🌻صَلّی اللهُ علیک یا بنت المرتضی یا جبل الصَبر یا عزیزه الزّهرا یاعمّتی زینب کبری 🌻
| |
|
🌻صَلّی اللهُ علیک یا بنت المرتضی یا جبل الصَبر یا عزیزه الزّهرا یاعمّتی زینب کبری 🌻
| |
|
🌻صَلّی اللهُ علیک یا بنت المرتضی یا جبل الصَبر یا عزیزه الزّهرا یاعمّتی زینب کبری 🌻
| |
|
🌻صَلّی اللهُ علیک یا بنت المرتضی یا جبل الصَبر یا عزیزه الزّهرا یاعمّتی زینب کبری 🌻
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.