رقص شراره ، برف و ماه ، آهوی جنگل چشم من
سوژین ، بهار سبز توست ، همبستر زیبای من
تو دلبرانه تن هوس در شهوت اروند برقص
تا شاعران شیدا شوند از آتش حیران من
در پیچ و تاب آبیه اسلیم دامانت شکست
بغض غزل ، واژه گریست ، قلب هوس ها را شکست
ای تن ستاره ، کهکشان ، گیسو شفق ، چشم آسمان
روح زنانه ، آتشت ، مهر سکوتم را شکست
معراج من لب های توست ، لمس تنت من را شکست
عشقی که دنیا را گرفت با یک نگاه تو شکست
موی پریشان ، حسرتِ ، لبهای آتش رنگ تو
کهنه شراب ، با یک نگاه ، مستیه صد ساله شکست
شالی که آتش میگرفت از حرمت موهای تو
در رقص خون و مرگ و عشق ، محراب ایمان را شکست
دریای بی پایانی از احساس و واژه در لبت
در حسرت دیدار تو هستی به یک بوسه شکست
آهوی وحشی از تنت حافظ غزل ها میسرود
در رقص عرفان و غزل ، رومیِ مست از تو سرود
ای آذری دخت سهند ، بانوی فریاد و سکوت
نام تو هم رنگ جنون آواز آزادی سرود
واژه ی کردی استفاده شده در شعر
سوژین : سوزان ، نور زندگی
درودبرشما
زیباودلنشین بود