شنبه ۳ آذر
مادرم شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۱۶ شماره ثبت ۱۲۴۵۰۶
بازدید : ۱۱۴ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
......مادرم.....
مادرم
این پنج شنبه هم گذشت
این شب سرد فتنه هم گذشت
مادرم
گلهای خانه بی رنگ شد
غصه های قصه ام پر رنگ شد
مادرم
دیشب به خوابم امدی
سرد بودم چون افتاب امدی
مادرم
وقتی نباشی گرم نیست
سبزی باغچه رنگ نیست
مادرم
این پنج شنبه که هیچ
تا همه پنج شنبه ها راز پیچ
مادرم
بغض گلویم شکست
اشک با یاد تو روی گونه نشست
مادرم
لالایت با لاله شد
حسرت دیدار با ناله شد
مادرم
گریه من از شوق نیست
گریه بی شوق زجرش به چیست
مادرم
شب به صبح نزدیک شد
لحظه دیدار ما تمدید شد
مادرم
یکبار دیگر بیا
باد سبز بهاری پا بجا
سیاوش دریابار ۱۹مهر۱۴۰۲
|