پنجشنبه ۱ آذر
اتحاد شعری از فاطمه بهرامی
از دفتر یادو خاطره ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ۰۷:۵۵ شماره ثبت ۱۲۳۷۴۴
بازدید : ۲۲۷ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب فاطمه بهرامی
|
سالیان سال دید دشمن
درونمان برکه ای
محبوس را
کشت حسرت
پیشترفت هایمان
کل اقیانوس را
عزمی سترگ وخواب
سیصد ساله ای
چاره است
تا بر آشفته کند
خواب دقیانوس را
گنگ ومبهم نیست
هراس در چشم دشمنان
چون که پیمودند عمری
جاده ی افسوس را
ای دلیر مردان
سر بردارید ز چاه
پیش از این
خواب دیدم
بارها این کابوس را
می توان در روشنای
اندیشه نیز
دست در دست
هم بریم
تا دروازه خورشید
این فانوس را
چشم و گوش
خوب باز کنید
بشنوید از هر
جهت فریاد بلند
این ناقوس را
نیست لبخند
آسمان هم
از سر مهر
فتنه ها باشد به ذهن
این آبی معکوس را
|
نقدها و نظرات
|
💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برقرار باشید