يکشنبه ۴ آذر
ارباب شعری از عباس ترکاشوند
از دفتر رویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ۱۵:۴۷ شماره ثبت ۱۲۳۶۹۲
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند
|
ارباب سلام
سایه ی عالی مستدام
خرمنت آباد ای والا مقام
ماییم عجمان حلقه به گوشان توییم از ده بالا
همسایه ی اعراب خرمن کشیم ای حضرت والا
عرضی غرضی داشته ایم و یک معما
ان رعیت اوج ناز و ما ندار و بی نوا
فرق ما چیست
بگذر، نفسی تازه کنیم
بردار دگر چوب و فلکت از سر ما
ای سراسر تمجید
اربابی و ملک بی غروبت جاوید. at
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی | |
|
استاد استکی درود | |
|
بانوی واژها سلام | |
|
سلام شاهزاده خانم حق با شماست | |
|
داش جواد عزیز سلام | |
|
خانم زند سلام | |
|
💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮 | |
|
درود خانم تیر | |
|
جناب حاجی پوری درود | |
|
جناب انصاری درود | |
|
💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮 | |
|
جناب مدهوش سلام | |
|
جناب اکرمی درود | |
|
درود خانم خضری ممنون | |
|
جناب اشوب درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
28 ماه صفر مصادف با
رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)
و شهادت جانسوز حضرت امام حسن مجتبی(ع)
را به عموم مسلمین جهان خصوصا همراهان عزیز شعر ناب
تسلیت عرض میکنم