سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 5 خرداد 1403
    18 ذو القعدة 1445
      Saturday 25 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۵ خرداد

        پادشاهِ عشق

        شعری از

        مهدی ملکی الف

        از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر رباعی

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۱۰ شماره ثبت ۱۲۳۰۱۰
          بازدید : ۱۴۵   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        تا حسرت اندام تو بر جان و تن است
        هر شب قلمم خسته و غمگین سخن است

        برگرد که پادشاهِ عشق است دلم
        آغوش تو تاج و تختِ دنیای من است


        شاعر: مهدی ملکی الف
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ۲۰:۰۲
        دلنشین و زیبا بود خندانک
        شاهزاده خانوم
        پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ۰۰:۲۳
        قشنگ بود.. خندانک خندانک
        درود خندانک
        محمد اکرمی (خسرو)
        چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ۱۴:۵۸
        له میشه که اینجوری خندانک
        درود جناب ملکی
        زیبا بود خندانک خندانک
        قدرت الله حاجی پور(قدرتا)
        چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ۲۲:۰۲
        درود بسیار زیبا بود هنرمندگرامی گرامی
        اثر موثری بود
        پر از شاعرانه های گرم، سبز سبز در ترنم واژگان سکوت
        🌴💧💧💧💧💧🌻🌄🌲🌲🌲🏠🎹👈💎👏🙏👂
        🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌷🌷🌹
        علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
        پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ۰۲:۱۵
        درود بر شما جناب ملکی بزرگوار 🌺💐🌺
        زیبا سرودید 💐🌺🌺
        فاطمه معادی(بانو)
        جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ۱۵:۰۴
        درود
        بسیار زیبا سرودید
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0