شنبه ۳ آذر
هستی نیستی شعری از علی فداکار(ایهام)
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ۰۶:۱۳ شماره ثبت ۱۲۱۸۲۴
بازدید : ۱۶۹ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر علی فداکار(ایهام)
آخرین اشعار ناب علی فداکار(ایهام)
|
نیستی و هرشب
توهم منی
بگو جانا
تو هم منی؟
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو ممنونم | |
|
درود وسپاس | |
|
درود سپاس | |
|
سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود سپاس | |
|
درود بانو سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاهی باحالی بود..
برقرار باشید