شنبه ۳ آذر
شراع پرواز شعری از آرزو حاجی خانی
از دفتر فصل موهای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۱۹ شماره ثبت ۱۲۱۴۶
بازدید : ۸۳۰ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
1
بالاببر
شراع قلبم را
اینجا
رخوت قلب من است
درتاریکی هیچ
مهیچ
یادی سائیده
بردامن پوسیده ام
آرزوی خاک را
به هم ریخته است
بالاببر
شراع پروازرا
دست باد
به هیچ پرنده ای نخواهدگفت
چگونه مهجورم کردی
ازخودم.
2
دیشب
هوهوی باد
برای احتکارباران بود،
درکنج خانه ی من
روی ابری که دوستش داشتی.
دیشب
نگاه تو
آماده ی سفر
به روزنه های خیالم بود
برای اکتشاف برگی که
درتنهایی هایت به آن دست می کشی
دیشب
گونه های مهتاب
هدیه ی برکه ی خانه ی من بود
تاخیال کند
هنوزهم درسینه ی خودماهی دارد
امروز
موهایت
چنان به این تصویرهاگیرمی کند
که فکر میکنی
شانه ی هستی
روی میزتوالت من است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.